Olipas kiire poistattaa"
"– Mua käyää nyt ampumas.
Kello 1.49 lähetetty viesti päättyi nauruhymiöön.
Puoliso reagoi kysymällä ”mitä vittua”. Mies lähetti tälle lisää nauruhymiöitä ja lisäsi:
– Kaikki hyvi kuha ei ammuta ohi. Mää ite haluun testata.
– Mut jos kukaa kysyy nii annoin kaikkeen suostumuksen, mies lisäsi kello 2.12."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/469aa432-1d01-4cff-94fc-22e2d5a19d98
Luotiliivimurha Oulussa
5
456
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi kukaan tuollaisia viestejä kirjoittaisi itse tai korkeintaan pakotettuna, vain murhaajilla tarve korostaa että uhri olisi ollut vapaaehtoinen ja erittäin epätodennäköistä että läheltä ampuisi vahingossa panssarilevyn ohi.
- Anonyymi
Muut ei välttämättä tienneet että ampuja aikoo tappaa, ei uhri olisi valinnut ampujaksi sitä kenelle velkaa ja vielä hymiöiden kera.
- Anonyymi
Tahallinen teko. Näin uskon. Tekijä luuseri, joka aiemminkin jutun mukaan Rikua mukiloinut. Nössö pikkupoika se tekijä.
- Anonyymi
Harkitulta murhalta vaikuttaa kun lukee esitutkintapöytäkirjan. Ampuja leikkinyt huumeparonia ja pitänyt uhria orjanaan keksimällä aina uutta velkaa. Harmi ettei itse tullut ammutuksi, mutta tuskin se kauaa elää vankilasta päästyään.
- Anonyymi
Tyhmä. Oli viilto liivi. ei luotiliivi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225074- 254238
- 272421
- 342214
- 371988
- 151888
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191577- 121501
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons201219Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101154