Miksi suomalaiset naiset on niin lihavia?

Anonyymi-ap

Nytkin seksimessuilla esiintyjät pullukoita. Onko ne pullukoiden rakastajille? Mikseivät naiset pidä painostaan huolta? Ja itsestään. 160-170 cm ja 100 kg ei ole sopiva yhtälö.

13

382

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksi moni suomalainen omaa matalan älykkyysosamäärän?

• Anonyymi

Hyvä kysymys. Hmm. Kulkevatkohan ylipaino ja tyhmyys käsi kädessä? 🧐

• Anonyymi

Totta viserrät. Olen aina ollut hoikka, ja testien mukaan olen keskivertoa älykkäämpi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta viserrät. Olen aina ollut hoikka, ja testien mukaan olen keskivertoa älykkäämpi.

Kirjoitusasusi mukaan et ole kyllä keskivertoa älykkäämpi, sen verran paljon tulee kirjoitusvirheitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂🤣😂 Älä usko, äitisi tekemään testiin.

• Minkä takia kaikkien pitäis olla laihoja?

• Anonyymi

Mieluummin jokunen liikakilo kuin liian laiha, itse olen harrastanut seksiä mallin mittaisista aina XXlään ja normaalit niitä parhaimpia.

• Anonyymi

Ei mene röngen kuluja, ikkunan että vaan seisomaan.
        Laiha on ruma, luut pyörryttää.

• Anonyymi

Suomalaiset miehet on ihan yhtä plösöjä ellei pahempia. Epämiehekkäitä pullamössöpoikia.

• Anonyymi

Nyt nainen puhut asiaa, nämä nyky " miehet" ovat kasvaneet äidin helmoissa.

• Anonyymi

Sinua varmaan harmittaa, kun et pääse heinäseipään taakse piiloon, koska korvat näkyvät.
      Vai oletko luuseri joka kuvittelee itsestään liikoja.

• Anonyymi

Mitä iltalehti sivulta katoin niin oli seksikkäitä pyöreitä naisia

• Anonyymi

Miks naisen pitäs pitää itsestään huolta kun yleensä se ei se mieskään pidä itsestään huolta kuinka voit vaatia toiselta sellaista mitä et tee itse ja oisko fiksumpaa ettiä sellainen keneltä ei tarvitse mitään vaatia oletko idiootti sama koskee naisia

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      52
      7090
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      710
      3228
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      125
      1455
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1330
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1315
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      223
      1259
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1197
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1190
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      79
      1081
    Aihe