Voiko kannen tiivisteen vaihtaa ilman, että ottaa imu- ja pakosarjaa irti vanhassa Toyotassa eli pulttien irrotuksen jälkeen voi siirtää kantta eteen ja nostaa ylös pois koneen päältä.
3sfe kansiremppa
13
280
Vastaukset
- Anonyymi
Voi mutta onnistuuko ?
- Anonyymi
Kansi kannattaa hoonata alan liikkeessä, ilman apulaitteita.🧑🔧
- Anonyymi
Kyllä, se on torx ruuveilla. Hiomakivellä liipataan puhtaaksi.
- Anonyymi
Olis hyvä selvittää miksi kansipahvi petti. Onko tasot suoria? Japsien ongelmana on lohkojen ja kansien eläminen. Voi myös olla väärä palamistapahtuma, johon on monta syytä.
- Anonyymi
Ei ole varmuutta tiivisteestä, mutta siinä on vain 7 mm kannas keskisylinterien välissä ja oireet sopii.
- Anonyymi
VÄHÄMAHTAVA BANDALISSIMUS PETER FINN OTTI KOKO KONEEN, ON HIEMAN HANKALA IRROTTAA MANIFOLDIA TAAKSEPÄIN KALLISTETUSSA KONEESSA, KUN NOSTURILTAKAAN EI SINNE PÄÄSE.
https://www.youtube.com/watch?v=IsVs81o4B_Y- Anonyymi
Pete on mahtava mani-foldaaja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pete on mahtava mani-foldaaja!
Jos koko kone sieltä nousee, niin luultavasti myös kansikin kaikkine hilppeineen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos koko kone sieltä nousee, niin luultavasti myös kansikin kaikkine hilppeineen!
Belzonaa kehiin, miten sitä hiotaan.
- Anonyymi
Kyllä myynnissä olevat on nostettu ilmiselvästi kaikkine rojuineen, ilman akkua ja lootaa.
- Anonyymi
Typillinen paikka tuo sylinterien kannasten väli. Syynä on usein se lohkon eläminen. Eli lohkon matriaali kuroutuu vielä valmistuksen jälkeen ja kannakset painuvat kuopalle. Syynä on ettei lohkoja ja kansia vanhenneta tarpeeksi pitkään. Monesti pultien kohdat lohkossa nousevat vetojännityksestä koholle.
Oikaisutakansi sekä lohko koneitamossa. niin tuo ei enää toistu.- Anonyymi
Älä noudata tätä neuvoa! Sinun ei pitäisi päällysttää yläkameran moottoreita, ellei se ole ehdottoman välttämätöntä, siksi heille on speksi, ellet suunnittele tutkintojen tarkastamisesta, kun olet valmis, koska se heittää kameran ajoituksen lyhentämällä kattilan ja kameran/-etäisyyttä, muuttamalla siten heidän välistä suhdettaan ajoitusvyön tai ketjun kautta. Yleensä kamerasta/s tulee yliedenkasvuisiksi suhteessa korkkiin, koska se ottaa ylimääräisen löysyyden ajoitusjoukossa. Vain yksi kameran ajoitus voi tehdä suuren eron moottorin suorituskykyyn, pitkäikäisyyteen ja tehokkuuteen. Suorituskykyisten moottoreiden kohdalla voi jopa riittää, jotta venttiilit voivat ottaa yhteyttä mäntyihin korkealla rpm:llä. Ihmiset, jotka eivät tienneet mitään parempaa, ovat joutuneet turvautumaan räpäyttämään räpäyttimäiset kätylehdet kompensoituakseen pään määrään, joka korjaan sen kunnon tosiseikka. Älä vain nosta jokaista vanhaa päätä ylös kokonaan. Tässä tapauksessa en suosittele sitäkään, vaikka se on cam-in-block-moottori, koska se lisää puristussuhde, joka ei ole hyvä idea tehostetuissa moottoreissa. Tyypillisesti, jos aiot muokata sitä ja suorittaa enemmän tehosteita, sinun on laskettava puristusta, jotta vältät katastrofaalisen esisytytyksen. Ehdottomasti tarkista se kuitenkin, se on erinomainen neuvo.
- Anonyymi
Öljypohja irti ja männät ylös että saa uudet renkaat samalla kertoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225634- 335040
- 292884
- 342394
- 372088
- 152038
- 281690
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121631
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351569