Nykyisten näyttää ja tuntuu että aika moni ei edes tarvitse olla kovin nuorikaan niin Veli ja Sisko harrastaa seksiä keskenään, mitä mieltä muut ovat, Ei minun mielestä mitään jos sopivat asiat keskenään, Tuskin mitä tännekin kirjoitettu niin kaikki on ihan satuakaan. Kuka on samaa mieltä tai muuta mieltä.
seksihalut
6
1206
Vastaukset
- Anonyymi
En ole nähnyt mutta olen kuullut 5 eri sisarusparin nussivan.Kivaa tuntui olevan,tiedän omasta kokemuksesta.
- Anonyymi
Tuo ei pidä paikkaansa kuin sinun omissa sairaissa kuvitelmissa.
- Anonyymi
Me terveet emme fantasioi sukurutsasta, onko liian vaikea vammaisen ymmärtää?
- Anonyymi
Eipä ole kokemusta enkä myös tunne ketään joka tuota harrastaisi, mutta olisi ihana päästä katselemaan jonkun sisarusparin rakastelua.
Ehkä jopa päästä kimppaan mukaan.
M42- Anonyymi
juuh,en ole itsekkään päässyt siskoa painamaan mutta kuullut olen kun sitä on painettu ja vitsi et teki hyvää kuulla,,harmi kun en saanut nähdä
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1127356Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705861- 955034
- 524305
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494136- 2233996
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283758- 423615
- 552962
- 422467