onko kukaan kokeillut, tuloksia?
Glucavena kolestrolin alentaja
12
4962
Vastaukset
- Anonyymi
Sama kysymys. Onko kukaan kokeillut?
- Anonyymi
Minulla tippui LDL 4 -> 3 kuukauden käytön jälkeen
- Anonyymi
Aion kokeilla, LDL nyt 4. Katsotaan parin kk päästä.
- Anonyymi
Minulla on ollut nyt pari kuukautta käytössä ja kolesteroli on tullut alaspäin. Benecol ja vastaavat eivät ole auttaneet, mutta glucavena toimii.
- Anonyymi
Mistä Glucavenaa voi ostaa?
- Anonyymi
Vain verkkokaupasta: www.glucavena.com
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain verkkokaupasta: www.glucavena.com
Taas yksi ravintolisä mikä lupaa niitä ja näitä.
- Anonyymi
Olen käyttänyt 7 viikkoa LDL noussut 0,7.
Maha ei kestä ainetta….
Ei jatkoon - Anonyymi
Ei mitään apuja.
- Anonyymi
Olen ottanut glugavenaa kuutena päivänä ja saanut samat sivuvaikutukset jalkoihin kuin lääkestatiineilla, joita olen ehtinyt kokeilla useita merkkejä. Lopetan käytön tähän. Jalkakipujen ja kramppien takia meni yöunet.
- Anonyymi
Toimii paremmin kuin muut kolesterolia alentavat valmisteet. Ei mitään sivuvaikutuksia.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä glukavena maksaa niin paljon?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254388
- 282521
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184