Mikä liike on tullut ent.osuuspankin taloon kaikessa hiljaisuudessa?
Uusi kahvila?
21
2721
Vastaukset
- Anonyymi
Kirpputori?
- Anonyymi
Sieltä saa kaikkee Zetorin kurasiivestä.happy end;iin mainoksesta päätellen,
- Anonyymi
onk o häppyendin tekijä kaunis?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
onk o häppyendin tekijä kaunis?
Ähtärin ja Myllymäen taajamien asukkaiden ikäjakauma on sellaineb, että happy ending -tuotteelle ei liene enää markkinarakoa.
- Anonyymi
OHO
- Anonyymi
Kalu kauppa..
Huonekalu.Hyvä, hyvä ja kahvila..- Anonyymi
Kuka laittanu pystyyn tämän Ohon?
- Anonyymi
Ei mitään järkeä perustaa mitään Ähtäriin. Kuoleva kylä josta kaikki kynnellekykenevät muuttaa muualle.
- Anonyymi
Tuonne raijataan myyntiin Hotelli Mesikämmenen konkurssipesän kalusteita. Toivotaan turistien löytävän edes tuon myymälän, hotellia ja elukkapuistoa eivät löytäneet.
- Anonyymi
OHO
- Anonyymi
Ruotsalainen kirpputori. Hinnat kruunuina. Siisti ja ystävällinen palvelu. Kahvio hyvä ja edullinen.
- Anonyymi
Taitaa ne hinnat valitettavasti olla ihan euroja 💸💸💸
- Anonyymi
Ei ollut ainakaan avajaispäivänä. Ääliö
- Anonyymi
Rahanpesua
- Anonyymi
onko pyykkikoneita nähtyy?
- Anonyymi
Onko kaikki Ähtärin entiset pankit muuttuneet kirpputoreiksi?
- Anonyymi
OHO
- Anonyymi
Suviiii,tuu mun luo
- Anonyymi
Huippu kauppa..
1 e hyvä tuore pulla ja kahvi.
Ostin eurolla boksit.
hautakynttilät koko Suvulle.
Ei kannata nesteellä Merisalo parlamentissa istua.
Halvat hyvät kaffit, hyvä palvelu
Lämmin leipä kun oli parasta... - Anonyymi
OHO
- Anonyymi
OHO !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253584- 2553532
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3881247Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007