On kiva ilta kun saa laittaa naisten vaateet päällä onko muita samoissa kun minä olisi kiva mulla on naisten paita hame ja pikkuhousut tykään olla näin kun on aikaa?
Naisten pikkuhousut
12
1059
Vastaukset
- Anonyymi
Laitan naisen sukkahousut ja tunnen olon seksikkääksi
- Anonyymi
Minä myös
- Anonyymi
Joskus tulee vaatteiden alle laitettua korsetit ja sukkahousut nauhoilla kun lähtee kauppaan. Kiihottuu kun kulkee muiden seassa ja fantasioi josko joku mies vetäisi piiloosaan paikkaan ja nussisi pyllyyn. Oon siis 51v mies
- Anonyymi
Haaveilen että pukeudun vaatteiden alle tyttöillen ja menen isoon markettiin ja joudun myymälävartian kuulusteltavaksi ja hän pakottaa minut riisuuntumaan. Henkilökunta näkee minut naisen alusvaatteissa ja sukkahousuissa. Pitkän kuulustelun jälkeen pari myyjää ja vartija pakottavat minut ottamaan suihin ja pantavaksi pöydälle vuoronperään. Peppu kipeänä ja spermaavaluvana puen kiitollisena kokemuksesta päälleni ja lupaan tulla uudelleen pian
- Anonyymi
Haaveissa pukea kaikki mahdolliset alusasut päälle, silkkipöksyistä lantioliiveihin ja ohut vekkihame, röyhelö alushame. ukm 61
- Anonyymi
Itselläni juuri pitsikoristeinen musta lantioliivi sukkanauhasukkineen ja sellainen valkoinen alushame.
- Anonyymi
Minua kiihottaa sellaiset kunnon kokouset naisten alushousut. Esimerkiksi Maxi Sloggit on mukavat. Muutenkin alusavaatteissa suosin perinteisiä asuja. Housuliivit, alushame, body. Vaaleanruskeat irtosukat tai sukkahousut, mielummin hieman tukevammat, kruunaavat asun. Muita täteilijöitä?
- Anonyymi
Haluisin löytää Keski-Uudenmaan suunnalta hoikan vanhan pienen mummon joka antaisi kokeilla asujaan, saisi palkaksi isoa kovaa kulliani, nussisin ja nuolisin, täällä haaveilee ja fantasoi puhdas terve +60ukm.
- Anonyymi
Pukeudun hepeniin kun poikaystävä tulee käymään. Miksei transfettarit voi myöntää homouttaan edes anonyymissä keskustelussa?
Sukkiksia ja pikkupöksyjä löytyy ja rintsikoita.
Kiimaista runkkailla "tyttönä"- Anonyymi
Pasko alles homppeli
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225624- 324986
- 292884
- 342394
- 372088
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 261632
- 121621
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons341551