Tällä hetkellä

Anonyymi-ap

voin psyykkisesti huonosti ja se johtuu siitä etten ole saanut tehdä töitä tuttujen työkaverien kanssa! Tuntuu etten jaksa moneen kuukauteen muuta kuin keskittyä työntekemiseen ja yksin olemiseen, ilman minkäänlaista esitystä ja häirintää! Maaliskuun alussa tiedän sitten voinko jo selvästi paremmin ja sen mukaan sitten toimitaan, eli jos vointi on selvästi parempi jaksan aloittaa uuteen ikäiseeni ystävään tutustumisen. Jos ei vointi ole silloin selvästi parempi, mahdollinen tutustuminen siirtyy kesäkuulle ja silloin taas arvioidaan vointia!

13

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yhdenkään paljon nuoremman ei enää kannata ajatella, että voisin vielä joskus olla hänen ystävänsä! Se mahdollsuus loppui jo viisi vuotta sitten! Koska ette tunne minua, luulitte minun olleen kiinnostunut tustustumaan tiettyyn henkilöön, mutta niin se ei koskaan ollut! Ihmettelin sitä miten paljon olitte tehneet sen eteen, mutta ette kuitenkaan tehneet sitä yhtä ainoaa kysymystä, jonka takia olisi vältytty kaikilta syvästi ahdistavilta vuosilta ja niiden jokapäiväiseltä stressiltä! Kivut ovat vahvistuneet, koska aina pitää pelätä mitä joutuu kokemaan ulkona liikkuessa ja sitä täysin turhaa esitystä oli eilenkin.

• Anonyymi

Täällä turha pelätä mitään, naurettavaa.
        Anna paukkua kirjotuksesi, älä selitä.

• Anonyymi

Oi oi, voimia! Yritä olla itsesi suhteen myös vähän rennompi. Kyllä sinä voit tutustua ihmisiin, vaikka vähän ongelmia olisikin. Kaikilla niitä joskus jossain määrin on. Olet vain ystävällinen ja toista kunnioittava. Täydellistä ihmistä ei ole.

Voi hyvin!

• Anonyymi

Kenelle luulet täällä pauhaavasi. Ihmisten kanssa mitään ongelmia ole jos sun kaltaisia matkijoita lähellä ole. Pysykin kaukana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle luulet täällä pauhaavasi. Ihmisten kanssa mitään ongelmia ole jos sun kaltaisia matkijoita lähellä ole. Pysykin kaukana.

Kiitos kommentista. Rauhaa Sinulle!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kommentista. Rauhaa Sinulle!

• Anonyymi

Kuka sua noin määräilee?

• Anonyymi

Itse voin hyvin eikä kiinnosta sinun vointisi

• Anonyymi

Eikä minua kiinnosta sinun vointisi!

• Anonyymi

Köyhä kurppa

• Anonyymi

Netin edessä peilikö?

• Anonyymi

Hullu vajakki

• Anonyymi

Kuka kieltää tai mikä estää tehdä työtä tuttujen ihmisten kanssa ? Kuinka maaliskuussa tiedät vointisi ? Oletko parisuhteessa ja siinä ongelmia ? Elämässä tulee kriisejä eikä niitä maton alle kannata laittaa. Ja jos ei kyseessä mitään aviorikkomuksia niin asiat kyllä selviää ja vaikka olisikin niin Anteeksianto ja asioiden selkeä, rehellinen sovussa keskustelu ja yhdessä eteenpäin entistä vshvempina. Rakkautta ❤️asiat selviää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7705
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4263
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3735
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3210
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2896
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2601
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2498
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      52