Kukaan ei näe minua kun olen saanut luojalta vain mitättömät b kupit ja kaikkialla hävettää olla lauta
Olen kuin ilmaa
11
233
Vastaukset
- Anonyymi
Olet jo melko iäkäs. Onko kuppikoolla tuossa iässä merkitystä?
- Anonyymi
Hyviä bush up eja kaupoissa. Sinne... Tuskin ne katsojat sinua riisuvat että huijauksesi huomaisivat.
- Anonyymi
Minä olen saanut aina ihailua terhakoille b- kupin rinnoilleni Eivät roiku vieläkään ja sopivat hoikkaan vartalooni. , eivät ole olleet urheilussa hnkalat. Kolme lastakin on näillä imetetty , maitomäärä ei ole rasvakudoksen määrästä kiinni. Ylisuuret rinnat liittyvät yleensä lihavuuteen ja aiheuttavat hartiakipua ja iho hautuu niiden alla. Niitä pienennetään leikkauksilla.
- Anonyymi
Yleensä miksi joku edes aloittaa tuollaiset jutut, mitä kenenkään rintojen koko merkitsee jollekkin toiselle . Ihme sentään että niistä viitsii mainita, kukin on omanlaisensa , ja en ole koskaan ymmärtänyt sitä että pitöisi olla suuret rinnat jotenkin , siis miksi?
- Anonyymi
Ei ne aina liity lihavuuteen, ei todellakaan.
Hoikka ja hento voi saada riesakseen D kupin.
Mistä se johtuu on kysymys merkki.
No nykyään voi pienentää rintojaan mutta ennen se ei ollut kovin yleistä.
Ole vain tyytyväinen pieniin rintoihisi on parempi
Niin.
- Anonyymi
Tisseistä nii väliä kunhan on kunnon perä :-*
Lemmenkäinen - Anonyymi
Ovathan ne kevyet kantaa.
- Anonyymi
Jos olet lihava, niin lautamaisuus on. kyllä epätavallista.
- Anonyymi
Ei ole mitenkään epätavallista lihavillakin; on pienet rinnat, kaikki ollaan eri laisia . Ja saadaan ollakin .
Anoppi pienensi rintojaan hyväsesti. Siltikin oli suuret vielä leikkauksenkin jälkeen ,aina olkapäät kipeänä,ja selkä .
Itse en ole koskaan pannut mitään painoa rinnoille , mukana ovat olleet koko elämän .
Joten en ole koskaan ymmärtänyt sitä hysteriaa rinnoista että niiden pitäisi olla suuret .
Yksikin mies sanoi rumastit vaimostaan jolla oli suuret rinnat että häntä ällöttää nyt vanhempana katsoakkin naista , että tulee mieleen lehmä.niin se menee kun nuorena mennään isorintaisen kanssa naimisiin. Siis vaan rintojen vuoksi , ja vanhana nimitteli vaimoaan samasta asiasta. Jos olisin ollut se vaimo niin olisin jättänyt sellaisen miehen . - Anonyymi
Voi voi kyllä sitäkin. Monella lihavalla on tyhjät läpyskät rintoina
Läski ei takaa isoja eikä laihuus pieniä rintoja.
On mitä on turha tehdä niistä numeroa.
- Anonyymi
Ei niitä kukaan huomaa mullan alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467615
- 334203
- 573695
- 503180
- 172866
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons642541- 542398
- 512368
- 402339
- 162276