Turhaan ylistetään micukkaa.
Oletteko itse katsomassa millaiset ovat vahat kumit pois vanteelta otettuna.
Luulin ensin että kulmat on pielessä kun eturenkaat on kulunut sisäreunasta, yleensä melkonormia. Mutta kun oikea takarengas on kulunut ulkoreunasta?
Herääkysymys missä vika. Auto vänkäs ja veteli minne sattu auto vm.2020 foordi ajeltu 67000 eipä ole muutes koskaan ollu tollasta vikaa. No kumit tutkittiin porukalla ja todettiin seuraavaa, eturenkaiden kumien sisäreuna on pettänyt ja on ihan lerju eikä minkäänlaista tukea, näytti aina että olisi vajaa ilmasta. sitten onkin mielenkiintoista kun oikea taka kumi ulkoreunasta mutta reunat ihan ookoo, ja vasen kumi ei kulunut kun normit kaikissa keskimerkki n.6mm.
Paineet olen pitänny edessä 2.7 takana 25/26 olisi voinut olla enemmänkin. Kulmat tarkastettiin nivelet ja puslat tutkittiin välysten pois sulkemisesta, ekä niitä liiemmin ollu. Ettäpä onko misukat hintansa väärtti. Muutes kumit pitäisi vaihtaa jopa max 5 kesän ajojen jälkeen vaikka pintaa olisikin. Näin varmaan on käynny näillekin kumeille.?
Rahaa hukkaan sanon minä.
Onko kellään samoja kokemuksia muista kumeista.
Ei enää misukkaa. tv (Pertsa)
Michelin 215/55/16 primacyt kummit täyttä skeidaa.
7
224
Vastaukset
- Anonyymi
Autossasi on jotain väljää tai kulmat pielessä tai olet ajellut reikiin ja kiville todella lujaa ja varomattomasti.
Ei osaamaton välttämättä löydä alustasta ongelmaa, mutta sulla on tulossa katsastus ja siellä voi väljät paljastua.
Oikeasti nuo Misukat ovat renkaita parhaasta päästä. - Anonyymi
Mitkä Primacyt sulla oli?
- Anonyymi
Vika on taatusti autossa eikä renkaissa. Kulmat tutkittiin, millä?
- Anonyymi
Vika on nyt autossa ei kumeissa.
- Anonyymi
Michelin Nokia, surkeimmat kumit mitä rahalla saa.
- Anonyymi
Ongelma on nimeltään Ford, ei tosiaankaan Michelin. Näistä toinen ei ole laatumerkki, toinen taas on.
- Anonyymi
Ja renkaat oli valmistettu vuonna ??? Ettei vaan käynyt niin että ihmettelitte jo vanhentuneita renkaita. Ps runkovauriota aiheuttaa liian alhaisella rengaspaineella ajaminen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465347Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5481899Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748