Nyt olen Vihreiden puheenjohtajalle laittanut postia.

Anonyymi-ap

Toivottavasti EI TARVI HETI ALKAA RIITELEMÄÄN.
En laittanut vielä, että OLEN TURJAKE JA EI OLE MIKÄÄN SYY SYRJIÄ INARIN KUNTALAISTA VAIKKA OLENKIN SYNTYNYT IVALOSSA!!!!

Laitoin, että olen myös Petsamosta tulleita sukuja niin, kuin koltansaamelaiset mutta olen suomalainen.

Jos EIVÄT HYVÄKSY NIIN SITTEN KYLLÄ ILMOTAN, ETTÄ: OLEN TURJANMEREN MAAN TURJAKE JA KYLLÄ MINÄ SAAN TEHDÄ MUUTAKIN, KUIN ILMOITUKSIA AVILLE JA VALVIRALLE!
KYLLÄ NUO ASIAT PITÄÄ KUNNAN KOKOUKSESSA PYSTYÄ KÄSITTELEMÄÄN MINUN KANSSA!

5

116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä kyllä nämä LUONNONSUOJELU ASIAT HALLITSEN JOS AINUT PERUSTE MITEN VIHREÄN PUOLUEEN JÄSENEKSI PÄÄSEE.
      TOIVOTTAVASTI EIVÄT ITSE LENNÄ PIHALLE, KOSKA MINULLA EI OLE EDES AUTOA.
      RENGAS RAHAT SIJOITIN KENKIIN, KOSKA EI TÄÄLLÄ AVOJALOIN PYSTY KÄVELEMÄÄN JA SUKKASILLEEN VOIS MUUTEN KULKEA, MUTTA NE ON MÄRÄT KUN KÄY KAUPPASSA JA JÄÄTYY JOTEN ON JO TURVALLISUUS RISKI KÄVELLÄ JÄISILLÄ SUKILLA KOTIA.
      VOI SAADA VAIKKA KUOLION JOTEN KENGÄT ON KYLLÄ TARPEELLISET.

• Anonyymi

En kyllä löytänyt, kun 5 naista jotka kuuluvat tämän kunnan vihreiden puolueeseen.

Tuo puolue kyllä muuttuu jos minä pääsen sinne, koska tuohon puolueeseen liittyy miehiä jotka eivät ole vielä missään puolueessa, mutta he ovat sellaisia joiden kanssa minä tulen toimeen.

Tuon puolueen politiikka on helppo, kun käyttää vähän päätään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kyllä löytänyt, kun 5 naista jotka kuuluvat tämän kunnan vihreiden puolueeseen.

Tuo puolue kyllä muuttuu jos minä pääsen sinne, koska tuohon puolueeseen liittyy miehiä jotka eivät ole vielä missään puolueessa, mutta he ovat sellaisia joiden kanssa minä tulen toimeen.

Tuon puolueen politiikka on helppo, kun käyttää vähän päätään.

Hei,

Näin Inarilaisessa, että haette puolueeseen uusia jäseniä.
        Minä olisin kiinnostunut ja olen kiinnostunut lähtemään myös kunnallisvaaleihin ehdokkaaksi.

Olen syntyjäni ivalolaisia, mutta olen asunut myös muuallakin Suomessa sekä Ruotsissa että Norjassa joten elämän kokemusta sekä näkemystä löytyy laajemmin ja aina niitä voi hyödyntää, kun koti kunnan asioita ollaan edistämässä.

Olen hyvin kiinnostunut terveys ja turvallisuus asioista sekä ihmisoikeuksista ja luonnosta.
        Olen syntymästä asti saanut kasvaa monen eri kulttuurien kanssa ja metsässä ollaan käyty niin, kuin perinteisesti kaikki täällä syntyneet ovat aina käyneet.

En oikein tiedä mitä muuta voisin tähän laittaa, kuin sen että omista sanoista otan kyllä vastuun ja osaan perusteella asioita.
        En minä turhista asioista haasta riitaa vaan asioista joista on aihetta.
        Kuulun Inarin kunnan vähemmistöön joiden suvut ovat myös Petsamosta niin, kuin koltansaamelaiset mutta minä olen suomalainen.

Ystävällisin terveisin

Tämä on sähköposti jonka laitoin ja en koe valehtelevani ja on vihreän puolueen sääntöjen mukaan laitettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei,

Näin Inarilaisessa, että haette puolueeseen uusia jäseniä.
        Minä olisin kiinnostunut ja olen kiinnostunut lähtemään myös kunnallisvaaleihin ehdokkaaksi.

Olen syntyjäni ivalolaisia, mutta olen asunut myös muuallakin Suomessa sekä Ruotsissa että Norjassa joten elämän kokemusta sekä näkemystä löytyy laajemmin ja aina niitä voi hyödyntää, kun koti kunnan asioita ollaan edistämässä.

Olen hyvin kiinnostunut terveys ja turvallisuus asioista sekä ihmisoikeuksista ja luonnosta.
        Olen syntymästä asti saanut kasvaa monen eri kulttuurien kanssa ja metsässä ollaan käyty niin, kuin perinteisesti kaikki täällä syntyneet ovat aina käyneet.

En oikein tiedä mitä muuta voisin tähän laittaa, kuin sen että omista sanoista otan kyllä vastuun ja osaan perusteella asioita.
        En minä turhista asioista haasta riitaa vaan asioista joista on aihetta.
        Kuulun Inarin kunnan vähemmistöön joiden suvut ovat myös Petsamosta niin, kuin koltansaamelaiset mutta minä olen suomalainen.

Ystävällisin terveisin

Tämä on sähköposti jonka laitoin ja en koe valehtelevani ja on vihreän puolueen sääntöjen mukaan laitettu.

Jos EI TULE VASTAUSTA NIIN MINÄ KYLLÄ TEEN ILMOITUKSEN ja ILMOTAN, ETTÄ " LÖYTYI AINAKIN RASISTIT JA EN OLIS IHAN HETI USKONUT, ETTÄ PUOLUEISSA OLEVAT JÄSENET OVAT KAIKKI RASISTEJA JA SAAVAT VAPAASTI SYRJIÄ!"

• Anonyymi

Kansakunnan kaapin päällä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5130
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      513
      1689
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1090
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      793
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe