Moi! Minua kiinnostaa suunnattomasti kun tytöt/naiset tallovat ja murskaavat vaikka kaupassa pudonneita tuotteita saappaidensa alle, tai kadulla nähdessään roskan.. Lueskelin vanhoja keskusteluja täältä ja mieleeni tuli, että tekevätköhän naiset vieläkin niin? Erityisesti kiinnostaa onko mm MarjoX vielä täällä?
Kumisaappailla murskaus ja tallominen
4
546
Vastaukset
- Anonyymi
Onnistuu kyllä!
- Anonyymi
Minä olen nainen , ja poljin Hai-Low saappaillani kotiloita pihallani.
- Anonyymi
Tykkään korkkareissa murskata mieheltä pallit yhden kerrallaan. N 30v
- Anonyymi
Kyllä MarjoX lukee tätä palstaa silloin tällöin! Näin talvella ei juuri tule käytettyä Kontioita, mutta kevään tullen kaivan kiiltävät punaiset tai mustat Kontioni esiin ja lähden "ostoksille"!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254378
- 272501
- 342264
- 372008
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184