Aviomiehelläni on 4 vuoden työviisumi, jota on jäljellä reilu vuosi. Haluaisimme hakea hänelle pysyvää oleskelulupaa perhesuhteiden perusteella. Olemme siis naimisissa ja meillä on yhteinen omistusasunto. Miten tulisi toimia?
Pysyvä oleskelulupa - hakeminen, työluvan aikana
9
329
Vastaukset
- Anonyymi
Joo o, Minä niitä "Oleskelu-Lupia" myöntelen, tuu hakemaan vaan !
- Anonyymi
Taas on yksi huijattava siinä. Tollo. Kohta huomaat mitä tapahtuu älä sitten itke.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas on yksi huijattava siinä. Tollo. Kohta huomaat mitä tapahtuu älä sitten itke.
Jännityksellä odotan mitä minulle tapahtuu? Onnea ja pitkää liittoa, jatkoksi tähän pitkään ja onnelliseen suhteeseen. Ja tietysti roppakaupalla ennakkoluuloja pienimunaisilta miehiltä, tai ikuisesti onneaan etsiviltä naisilta. Peace & love!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vie talosta palasen mennessään, kun lähtee kotiin perheen luokse!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä iässä ja ajassa on jo suvut ja menneet perheet tavattu, ei tässä varsoja laitumella olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talo kannattaa polttaa!
- Anonyymi
https://migri.fi/pysyva-oleskelulupa
Tuolta vois katella - Anonyymi
Klassinen kaistanvaihtotemppu.
- Anonyymi
Pysyvän oleskeluluvan hakemus 270 / 220€ ja Eu- kansalaisen perheenjäsenen oleskelukortti 52€
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707