olen aina ollut kiinnostunut miehen hallinnasta naiseen,ja kaikesta mikä liittyy siihen että saan alistua ja palvella masteria,olen nätti aikuinen nainen,ilma lapsia,ja haluaisin syventyä enemm'n aiheeseen,vaan mistä löydän seksikkään miehen ,jonka pitää olla siisti ja tavoittelemisen arvoista...
kiinnostaa olla hallittu
7
515
Vastaukset
Kiinnostuin. M66, Pori
- Anonyymi
laita viestiä treffien puolelta masterjussi66
- Anonyymi
Trololoo ääliöt
- Anonyymi
Laita viestiä.KIK. jykä Nuut
Voin komentaa alistaa sinua.Oon siisti terve 55v.Mies
- Anonyymi
Kirjoita nimi sitten vekselit jota päävelallinen ei maksa. Toivottavasti velka on helvetin iso. Sen jälkeen tiedät mitä alistuminen on.
- Anonyymi
Hei äällä olisi 56v mes jokahaluaa alistaa sinua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254388
- 282521
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184