Meinaan se aatto? Jatkuuko juhlat yhä, vai alkaako normaali viikonloppu?
Toivottavasti olitte ihmisiksi niinkuin minäkin mikäli oikein muistan......
Mites se meni?
11
901
Vastaukset
- hupstuija
Aatto-ilta ihan kaikessa rauhassa,
yksin, lukien.
Oli eka juhannus tällä tavoin,
nautin että sai vain olla
ilman mitään tekemisen pakkoa. - (.)Y(.)
saunasta ja hyvästä grilliruuasta.. ;))
Pari olutta ja jälkkäriks mansikoita.. ;)) Nam..
Iik, kävin tänään uimassa, ves oll kylmee!.. ;)))
Mikkä juhlat?.. :DDDD
Ainahan mie, oon ihmisiks.. ;))
Taisit, ottaa enemmänkin?...
Ja, nyt sitten sataa.. :((- keskiyonkehraaja
Muutaman olusen, ja hyvää grilliruokaa se minäkin vaan.Ei tällä iällä enää isommin jaksaiskaan juhlia.Ihanan lämmin kesäilta ystävien seurassa...
- (.)Y(.)
keskiyonkehraaja kirjoitti:
Muutaman olusen, ja hyvää grilliruokaa se minäkin vaan.Ei tällä iällä enää isommin jaksaiskaan juhlia.Ihanan lämmin kesäilta ystävien seurassa...
Ettet siekään, tolkuttumasti nautiskellut.. ;)))
Eilen olikin, tosi hieno ilma.. :)))
tavalla kuin ennenkin. Kävin puolen tunnin kierroksen kahdessa juhlapaikassa. Toisessa oli tanssit ja oluen myyntiä. 5 tuttua näin, kolmea jututin. Toisella juhlapaikalla oli ihan tyhjää, ei ristin sielua.
Kotona juhlin hernekeitolla. Ihan kattilassa lämmitetyllä, ei suoraan purkista kuten tavallisesti.
Siinä se sinkun juhannusaaton ohjelma oli.- sinkku55
ollessa meni hyvin:)))))Mulle tämä on ihan normaali viikonloppu...
enää jatku juhlinta, vaikka eipä tuo niin raisua tänäkään juhannuksena ollut..sitä tulee vanhaksi ja viisaaksi..:))
- Marion.T
tanssilavalla makkaraa ja lettuja syömässä ja kokko katsomassa, ja sitten kiireesti kotiin, kaksi keskikaljaa ja siinä se oli :))
Ilma oli aivan upea, mutta tänä aamuna sitten heräsin kunnon vesisateseen, ja tein koko päivän koneella rästiin jääneitä hommiani - että ei jatku juhannus enää :)) Aivan upea sää, ja aamupäivällä kunnon reipas lenkki.
Iltapäivällä mökille, jossa väkeä enemmänkin.
Innostuin jopa vissiin vähän liikaa vesileikkeihin n. 10 vuotiaan sukulaistyttöni kanssa, hivenen kuumeinen olo tänään.
Osa lähti lavatansseihin, osa (mä myös) jäin "hoilaamaan" kotikaraokea. Se on joskus hauskaa; kun on niin heinotunteista väkeäkin, että kehuvat vain ;))- Felixman
hyvin meni ja vielä paremmin tuli pois...
Tällä hetkellä vastakappale puuttuu? - sani
Felixman kirjoitti:
hyvin meni ja vielä paremmin tuli pois...
Tällä hetkellä vastakappale puuttuu?että hep hep ;))
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162087MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921193
- 941144