Mulla on pitkään ollut fantasiana päästä irstaan vanhemman (n. 55-65v) ja isomahaisen miehen käsittelyyn. Tykkään esitellä itseäni julkisilla paikoilla heille, mutta haaveissa olisi ihan oikeasti päästä leikkimään tällasen miehen kanssa. 😌
Seuraa vanhemmasta isokokoisesta miehestä Kuopiossa
11
346
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittaja ei kerro mitään itsestään . Onko nainen vai mies ja kokoluokka sekä ikä?
- Anonyymi
Totta, unohdin kertoa itsestäni. Oon siis 25v nainen, vartalo on hoikka ja urheilullinen. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, unohdin kertoa itsestäni. Oon siis 25v nainen, vartalo on hoikka ja urheilullinen. 😊
Mites jos ei ole vatsakas mies, mutta muuten sopiva sulle m 60v
- Anonyymi
Laita viestiä 58v miehelle Kik Halataan
- Anonyymi
Kik jurttu0
Kiinostaisiko iso 40v mies Salosta
Meillä ja vaimo haluaa kokeilla vanhemman miehen isoa.
Vaimo on pieni ja tiukka.- Anonyymi
Sellainen nainen olisi kiinnostava kun ei tämä Kuopiolainen nainen uskaltanutkaan.
- Anonyymi
Moi.Olen 64v.terve siisti mies läheltä Turkua. Voisin antaa kalua vaimollesi.
- Anonyymi
Olisi kiva kokeilla sinun kanssa😀
M66 Kuopio - Anonyymi
MOI..KUKA OLET? Muutatapaa jutella kuin täällä
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081