Mulla on pitkään ollut fantasiana päästä irstaan vanhemman (n. 55-65v) ja isomahaisen miehen käsittelyyn. Tykkään esitellä itseäni julkisilla paikoilla heille, mutta haaveissa olisi ihan oikeasti päästä leikkimään tällasen miehen kanssa. 😌
Seuraa vanhemmasta isokokoisesta miehestä Kuopiossa
11
357
Vastaukset
- Anonyymi
Aloittaja ei kerro mitään itsestään . Onko nainen vai mies ja kokoluokka sekä ikä?
- Anonyymi
Totta, unohdin kertoa itsestäni. Oon siis 25v nainen, vartalo on hoikka ja urheilullinen. 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, unohdin kertoa itsestäni. Oon siis 25v nainen, vartalo on hoikka ja urheilullinen. 😊
Mites jos ei ole vatsakas mies, mutta muuten sopiva sulle m 60v
- Anonyymi
Laita viestiä 58v miehelle Kik Halataan
- Anonyymi
Kik jurttu0
Kiinostaisiko iso 40v mies Salosta
Meillä ja vaimo haluaa kokeilla vanhemman miehen isoa.
Vaimo on pieni ja tiukka.- Anonyymi
Sellainen nainen olisi kiinnostava kun ei tämä Kuopiolainen nainen uskaltanutkaan.
- Anonyymi
Moi.Olen 64v.terve siisti mies läheltä Turkua. Voisin antaa kalua vaimollesi.
- Anonyymi
Olisi kiva kokeilla sinun kanssa😀
M66 Kuopio - Anonyymi
MOI..KUKA OLET? Muutatapaa jutella kuin täällä
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086917- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483826Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513508
- 1883455
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242959- 672664
- 462501
- 131884