Jo 3 vuotta vanhoissa Skodissa on uskomattoman paljon vikoja

Anonyymi-ap

61

910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missäs se Tojo luuraa kun ei ole listoille sopinut olenkaan???.Onko akkuvikoja ollut liikaa..

      • Anonyymi

        Eihän siellä ole kuin Yariksia kauppakasseina kaupungeissa. Ei niillä tee mitään moottoriteillä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän siellä ole kuin Yariksia kauppakasseina kaupungeissa. Ei niillä tee mitään moottoriteillä

        Pikkukäppänä Scala on kääkän mielestä moottoriteille suunniteltu?


      • Anonyymi

        Miten tojo liittyy asiaan?


      • Anonyymi

        Tuossa oli niitä huonompia autoja. TOYOTAt on siellä alkupäässä. Toyotissa ei koskaan ole mitään vikoja. Ne ovat lähes ikuisia autoja. Niille miljoona kilometriä ja kolmekymmentä vuotta on normi suorite.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa oli niitä huonompia autoja. TOYOTAt on siellä alkupäässä. Toyotissa ei koskaan ole mitään vikoja. Ne ovat lähes ikuisia autoja. Niille miljoona kilometriä ja kolmekymmentä vuotta on normi suorite.

        Hah, ylimainostettuja ruostepommeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah, ylimainostettuja ruostepommeja.

        Toyotat ovat vähiten ruostuvia autoja. Ne eivät käytännössä ruostu lainkaan. Skoda ja Ranskalaiset autot ruostuu hetkessä. Ennen ekaa katsastusta niitä täytyy paikkailla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyotat ovat vähiten ruostuvia autoja. Ne eivät käytännössä ruostu lainkaan. Skoda ja Ranskalaiset autot ruostuu hetkessä. Ennen ekaa katsastusta niitä täytyy paikkailla.

        Kyllä se tohjo on edelleen ruosteen kuningas, ja nykyään nuo ranskalaiset ei ruostu juuri lainkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa oli niitä huonompia autoja. TOYOTAt on siellä alkupäässä. Toyotissa ei koskaan ole mitään vikoja. Ne ovat lähes ikuisia autoja. Niille miljoona kilometriä ja kolmekymmentä vuotta on normi suorite.

        Tielle jättämisessä ne olivat aivan kärkeä saksalaisten tilastoissa. Chr piikkipaikalla eniten matkansa keskeyttäneissä.


      • Anonyymi

        Toyota on ainoa ladattava Hybridi jona uskaltaa ostaa. siinäkin on joku tyyppi vika joku liitin hapettuu ! en tiedä johtuuko Suomen suolalla läträämisestä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toyota on ainoa ladattava Hybridi jona uskaltaa ostaa. siinäkin on joku tyyppi vika joku liitin hapettuu ! en tiedä johtuuko Suomen suolalla läträämisestä ?

        Se tohjon hybridi on aikalailla ainoa jota EI uskalla ostaa, juuri em. syystä.


    • Anonyymi

      Itäautoksi ihan kohtuullinen, mutta ei pärjää lännessä.

      • Anonyymi

        Itäautojen top viidessä on skoda kyllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itäautojen top viidessä on skoda kyllä.

        Lada on kovempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lada on kovempi.

        Lada on hyvä. Skoda on hyvä. Minä olen hyvä


    • Anonyymi

      Skodat on kierrettävä kaukaa.

      • Anonyymi

        Ainakin 30 metrin turvaväli pidettävä.


    • Anonyymi

      Kuukautiset alkaa tulla, ensioireet alkaa painaa mieltä, hihiji!

      2529

      • Anonyymi

        Ensioireet Skodan vioista alkavat auton luovutuksen yhteydessä.


    • Anonyymi

      Foordit ja skodat vain sähköisenä mallina, pliis baby!

      • Anonyymi

        SähköSkodat ainakin sytyttävät itsensä kokoksi erittäin usein. Eipähän tarvitse tuskailla katsastuksen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SähköSkodat ainakin sytyttävät itsensä kokoksi erittäin usein. Eipähän tarvitse tuskailla katsastuksen kanssa.

        Onko noin, kerro toki tarkemmin missä asiaista on kerrottu?


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Superbit on Saksassa lähes poikkeuksetta takseja.

      • Anonyymi

        Eihän niitä Suomessakaan osta kuin ä hlämit ja työttömät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän niitä Suomessakaan osta kuin ä hlämit ja työttömät.

        Juu, tuolla porukallahan sitä rahaa on eniten ostella uusia autoja.


      • Anonyymi

        Ja Scalat varmaan kanssa?


    • Anonyymi

      Skoodakääkän ohjastama skooda pistää aina naurattamaan.

      • Anonyymi

        Itken ja nauran samaan aikaan aina kun näen.


      • Anonyymi

        Minua sellainen vähän pelottaa.


    • Anonyymi

      Skodaa ei missään tapauksessa kannata ostaa ainakaan käytettynä. Oma työsuhdeskodani kanssa jouduin käymään takkuuaikana huollossa eräänkinkin kerran. Hyvänä puolena oli se,ettei itse tarvinnut maksaa ja auto pidettyä ja ajettua ei penniäkään kiinni asenteella.

      • Anonyymi

        Mulla ei ollut Octavian kanssa mitään ongelmia kun ajoin sillä 5vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla ei ollut Octavian kanssa mitään ongelmia kun ajoin sillä 5vuotta.

        Hah hah, aika hauska juttu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hah hah, aika hauska juttu!

        Kuka sanoi että kommunisteilla ei ole huumorintajua?!


    • Anonyymi

      Eihän tuossakaan tilastossa ja jutussa kerrottu hylsyjen syitä. Kuluneet renkaat ja tuulilasi rikki jne… ei autossa ole silloin vika, vaan omistajassa.

      • Anonyymi

        Kolmevuotiaassa autossa em. viat?
        Älä viitsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmevuotiaassa autossa em. viat?
        Älä viitsi.

        Tuulilasi voi mennä rikki ensimmäisenä päivänä kun ajaa liikkeestä uuden auton ulos ja renkaat kuluvat ajokilometrien mukaan ja ajotyyli vaikuttaa ja tietenkin jos rengas hajoaa vaikka kudoksistaan kun ajaa monttuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuulilasi voi mennä rikki ensimmäisenä päivänä kun ajaa liikkeestä uuden auton ulos ja renkaat kuluvat ajokilometrien mukaan ja ajotyyli vaikuttaa ja tietenkin jos rengas hajoaa vaikka kudoksistaan kun ajaa monttuun.

        Jännä juttu, että pelkästään Skodaan ilmestyy tuollaisia ihmevikoja heti uutena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuulilasi voi mennä rikki ensimmäisenä päivänä kun ajaa liikkeestä uuden auton ulos ja renkaat kuluvat ajokilometrien mukaan ja ajotyyli vaikuttaa ja tietenkin jos rengas hajoaa vaikka kudoksistaan kun ajaa monttuun.

        Noin kävi minun ekalle ja vikalle volvolleni...loppu onkin sitten pelkkää volvon kanssa pajalla oloa sähkövikojen kera.


    • Anonyymi

      Haa. Tohjotat loistivat poissaolollaan, olivat pudonneet kokonaan listoilta.

      • Anonyymi

        Niinpä. Yleensä ne ovat siellä listan toisessa päässä kuin Sokotat, jotka ovat aina heikoimpien joukossa.


    • Anonyymi

      Tuossa ei kerrota mitä vikoja autoissa on ollut. Meilläkin hölmöt hehkuttavat jotain meikäläistä katsastustilastoa joka ei kerro varsinaisista vioista yhtään mitään. Toiset korjauttavat viat ja ongelmat ennen katsastusta ja toiset menevät hakemaan mahdollisen lista korjattavista asioista. Suurin osa hylyistä tulee tuulilasista, valoista, reenkaista, päästöistä kun autolla ei ole ajettu kuin kylillä ja viedään kylmällä koneella päästötestiin tai jarrut jotka jumittavat kun ei olla poljettu kunnolla ennen katsastusta.
      Sen sijaan saksalainen ADAC kerää tilastoa tielle jättäneistä autoista, kerroista ja syistä ja sen listan lukeminen on tuskallista Toyotaan rakastuneille.

      • Anonyymi

        Taisi tämäkin Tuv-raportti olla tuskallinen kommarille?! Sellainen vodkankatkuinen hento ulina leijailee palstan yllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi tämäkin Tuv-raportti olla tuskallinen kommarille?! Sellainen vodkankatkuinen hento ulina leijailee palstan yllä.

        En kyllä surullisenkuuluisasta saksalaisesta huijaamisesta olisi niin kiinnostunut että pitäisin niiden "tutkimuksia" rehellisinä. 30 miljardia sakkoja ja 7 vuotta linnaa törkeästä huijaamisesta ei hevin unohdu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä surullisenkuuluisasta saksalaisesta huijaamisesta olisi niin kiinnostunut että pitäisin niiden "tutkimuksia" rehellisinä. 30 miljardia sakkoja ja 7 vuotta linnaa törkeästä huijaamisesta ei hevin unohdu.

        Sulta unohtuu hyvin nopeasti Toyotan vuosikymmeniä jatkuneet huijaukset päästöistä ja väärennettyjen autojen toimittamisesta testeihin.
        Usassa 36 miljardin kupru pick-upien katkeleviwn tunkojen keissikin unohtui. Entä ne kaasupoljin kuolemat ja tulipalot Ravien kohdalla jne…?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä surullisenkuuluisasta saksalaisesta huijaamisesta olisi niin kiinnostunut että pitäisin niiden "tutkimuksia" rehellisinä. 30 miljardia sakkoja ja 7 vuotta linnaa törkeästä huijaamisesta ei hevin unohdu.

        VW päivitti kaikkia nuo autot hyväksytysti. Eikä niistä ollut omistajille muuta haittaa kuin tieto, että auto tietyissä olosuhteissa päästeli enemmän saasteita mitä oli luvattu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi tämäkin Tuv-raportti olla tuskallinen kommarille?! Sellainen vodkankatkuinen hento ulina leijailee palstan yllä.

        Mitä tuskaa? On sulla tuska puolustella ja peitellä ADACin luotettavuus tilastoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VW päivitti kaikkia nuo autot hyväksytysti. Eikä niistä ollut omistajille muuta haittaa kuin tieto, että auto tietyissä olosuhteissa päästeli enemmän saasteita mitä oli luvattu.

        Jos kolmevuotias Volsu tai Skoda ei läpäise edes katsastusta, on auton hankkinutta asiakasta kyllä kusetettu tosi raskaasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä tuskaa? On sulla tuska puolustella ja peitellä ADACin luotettavuus tilastoa.

        Uuuuu-uli-uuu-uuuuu-uuuuu-uuuuuuuu-uli-uuuu-uuuu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulta unohtuu hyvin nopeasti Toyotan vuosikymmeniä jatkuneet huijaukset päästöistä ja väärennettyjen autojen toimittamisesta testeihin.
        Usassa 36 miljardin kupru pick-upien katkeleviwn tunkojen keissikin unohtui. Entä ne kaasupoljin kuolemat ja tulipalot Ravien kohdalla jne…?

        Outo juttu kun ketään ei sellaisista ole tuomittu minnekkään. Toki Toyota on vastuullisena valmistajana korjaukset maksanut vaikka summat ovat omasta päästäsi. Tuliko laitettettua vähän nollia lisää? Vastuullinen korjaus on hieman eri asia kuin suunniteltu ja törkeä huijaus. Josta on oikeuden tuomio! Etkö tiennyt?


    • Anonyymi

      Mitä vikoja niissä on ollut?

    • Anonyymi

      Kannatttaako niitä nykyajan Ladoja ostaa ? vähän panee lisää saa kunnollisen oikean merkkisen auton esim. toyota,Peugeot ,opel mazda tai vaikka Ford tai vaikka saman konsernin Vw niissä on kuitenkin äänieristeetkin jo tehtaalla laitettu toisin kuin halppis Skodassa.

      • Anonyymi

        Olisiko Skodia vastaan jo kehitetty rokotusohjelma ?


    • Anonyymi

      Tutkimuksissa havaittu että RAV4 luotettavuus on tippunut kärkisijoilta 70 huonommalle puolelle. Tästä ei toki saa puhua. Koska Toyotan lyotettavuus on merkin ainoa myyntivaltti. Nyt kuitenkin kaikki Toyotat on vikaantuvia ja kalliita korjata.
      Luotettavuus on mennyt jo viimevuosina todella huonoksi.

      Ainoa keino saada Toyotaa myydyksi on haukkua muita merkkejä.
      Toyotan johto pyytelee anteeksi mutta mitään asioiden korjaamoseksi ei saada aikaiseksi.

      Tämä tulee näkymään myös myyntitilastoissa mutta viiveellä.

      • Anonyymi

        Quality and Reliability 80.0
        /100
        The 2025 Toyota RAV4 has a predicted reliability score of 80 out of 100. A J.D. Power predicted reliability score of 91-100 is considered the Best, 81-90 is Great, 70-80 is Average and 0-69 is Fair and considered below average.

        Eli turiset täyttä shittiä.


      • Anonyymi

        Quality and Reliability 75.0
        /100
        The 2024 Volkswagen Tiguan has a predicted reliability score of 75 out of 100.

        Tämä näkyy jo nyt myyntitilastoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Quality and Reliability 80.0
        /100
        The 2025 Toyota RAV4 has a predicted reliability score of 80 out of 100. A J.D. Power predicted reliability score of 91-100 is considered the Best, 81-90 is Great, 70-80 is Average and 0-69 is Fair and considered below average.

        Eli turiset täyttä shittiä.

        RAV 4 on täyttä sontaa, välttäkää kun voitte.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        RAV 4 on täyttä sontaa, välttäkää kun voitte.

        Siinä skodamyyjän kommentti kaikessa lyhykäisyydessään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

      En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      28
      5702
    2. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      33
      5100
    3. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2924
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2414
    5. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2098
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2048
    7. Ei tämä etene ikinä

      Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      28
      1730
    8. En ole koskaan kokenut

      Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1661
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

      Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1579
    Aihe