Perustakaa nyt te jotka osaatte paikallislehti Haapajärvelle, kun Kalajaska loppunut ja Selänne. Varmasti tilattavana menestyis 6500 asukkaan kaupungissa kun menestyy lehti 2500 asukkaan Reisjärvellä. Vaikka joka toinen viikko parilliset tai parittomat kustannusten vähentämiseksi.
Maaselän ois helpointa nyt jatkaa. Eihän meillä ole edes ilmoituksille lehteä eikä että mihin edes kuolinilmoitukset laittaa. Tämä on hätähuuto kotiseudun puolesta.
Lehti Haapajärvelle
Anonyymi-ap
5
294
Vastaukset
- Anonyymi
Alkaa nämä lehdet ainakin
paperisena versiona olla
aikansa elänyt. - Anonyymi
Kukapa tuohon rahansa tuhulaa..kun ei nykysetkää lehet pärjää.....
- Anonyymi
Hyvin pärjää tarkalla taloudenpidolla kun ei tarvitse osakkeenomistajille isoja osinkoja maksaa niinkuin Hillan piti tuottaa.
- Anonyymi
Uusi printtilehti on tulossa
- Anonyymi
vaikka puhelinluettelo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728