,,,,Alanyan bailupaikat???

talmus

..olen lähdössä elokuussa Alanyaan vko. ajattelin jos saisi tätä kautta hyviä vihjeitä missä käydä bilettää iltaisin...??

5

1851

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paikka näytti olevan bistro bellman.

• girl**

kannattaa käydä näissä: james dean, bistro bellman, latino club ja auditorium. parhaat paikat! jos tarviit lisä-infoo ni ota yheyttä :)
      oon käyny useesti alanyassa.

• hNade

Alanyassa parhaat bailupaikat löytyvät keskustan satamakorttelista. Girl**in mainitsemat suositut discot Bistro Bellman, Robin Hood ja James Dean sijaitsevat kaikki täällä, mutta lähistöllä on myös monia muita kivoja paikkoja kuten the Doors Rock bar, Latino club, Havana club jne jne! Keskustan paikoissa ei ole mitään sisäänpääsymaksua tms., joten baaria voi vaihdella ihan vapaasti jos joku paikka alkaa kyllästyttää. Yllä mainitut paikat sulkevat noin neljän maissa, jonka jälkeen biletystä voi jatkaa keskustan ulkopuolella sijaitsevissa suurissa ulkoilmadiscoissa, kuten esimerkiksi Auditorium (johon on ilmainen kuljetus satamasta, ja matka kestää noin 20 min) tai Summer Garden (sijaitsee Konyassa, eli noin 15 km Alanyan keskusta-alueelta Antalyaan päin) Näihin paikkoihin täytyy ostaa lippu, jonka hintaa en nyt muista, mutta lipulla saa sitten yhden ilmaisen drinksun baarista.

• hNade

siis, edellisessä viestissä mainittu Summer Garden ei sijaitse Konyassa, joka on toinen kaupunki, vaan Konaklissa...tuli juuri mieleen...

• MinDe

Satamassa on kaikki nuorekkaat biletysdiscot. Sinne vaan, niin menoa löytyy! =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1720
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe