Firman pikkujouluissa pääsi käymään niin, että työkaveri (mies) suuteli minua. Aivan avoimesti baarissa jatkoilla ollessamme. Hän on varattu, minä en. Sanoi tykänneensä minusta aina, minkä olen aistinutkin. En vain olisi koskaan uskonut hänen tekevän asialle mitään. On hyvin kiltin oloinen ja hyväsydäminen tyyppi. Tunne on kyllä ollut molemminpuolinen, mutta itse en ollut aikonut asiaa viedä eteenpäin. Asiasta myös keskusteltiin jälkeenpäin ja sovittiin, että jatketaan kavereina.
Mutta. Hän ja intohimoinen suudelma vain pyörii mielessä. HELP!
Työkaveri suuteli minua
5
623
Vastaukset
- Anonyymi
Tuosta voi saada hyvät korvaukset. Paljon kovemmat kuin esim. pahoinpitelystä tai vielä vakavammasta. Oikeuteen ja iltapäivälehtiin vaan.
- Anonyymi
Sano sille, et nyt äijä teit vika tempun? Mitäs sanot siitä, jos kerron tästä suhteesi toiselle osapuolelle? Tai poliisille, koska olit arvaamaton pikkujouluissa, et kysynyt minulta lupaa suudelmaan? Otit sen väkisin minulta.
- Anonyymi
Entä jos sinulla olisi mies joka tekisi noin jollekkin naiselle selkäsi takana?
- Anonyymi
Jos tuo ”kiltiltä vaikuttava” mies kykenee tuolla tavoin pettämään niin tekee sitä jatkossakin.
- Anonyymi
Ihastumisia sattuu, nauti koetusta ja unohda koko juttu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467525
- 334153
- 573665
- 503160
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562436- 542368
- 402319
- 432288
- 162256