Saako moni kiksejä siitä, että esittelee pullotustaan?
Itselläni tapana pukea löysät, harmaat collegehousut, ja mennä esim taloyhtiön pyykkitupaan, varastoon ym, mihin naapurin mummot saattaa eksyä.
Nuo katselevat varsin estottomasti haaroihin juttelun ohessa.
Erittäin kiihottavaa.
Pullotus housuissa
5
360
Vastaukset
- Anonyymi
Housuissa tulee ahdasta aina ,kun nuori nainen kävelee edelläni kiinteet pakarat pyörien.
Tiukoista legginseistä erottaa välillä jopa stringien erottamat mehukkaat häpyhuulet
Ahh ,kyllä silloin housuissa pullottaa
Karl von Kuk- Anonyymi
Ap voisi tulla pyykkitupaan tiukoissa legginseissä. Olisi herkku katsoa kun pyllistelee täyttäessä pyykkikonetta. Katsoa miten muna pullistelee.
- Anonyymi
Mä käytän tosi tiukkoja farkkuja. Ja myös nahkahousuja jotka tuo mahtavasti kalun esille kun pullistelee.
- Anonyymi
Miesten pitäisi käyttää rohkeasti lenkillä ja salilla trikoita. On ilo silmälle katsoa pullotuksia. Vaikka ap ei taidakaan välittää katseistani kun olen mies.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224824- 203905
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082524- 272291
- 342114
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371928
- 151798
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191537- 121461