Näin unta että olin valtakunnansalilla kahvijonossa, kupit olivat hieman normaalia pienempiä ja niihin oli annosteltu valmiiksi pieni määrä hienoa sokeria. Osaako kukaan selittää untani?
Toteutuuko uneni?
12
276
Vastaukset
- Anonyymi
Osaako kukaan selittää miksi salilla oli kahvijono? Mikä normaalia pienempi kuppi? 3 dl vai 6 dl?
- Anonyymi
Selitys on helppo ja tulee korkealta pilvestä.
Lopeta aineiden käyttö, heti.- Anonyymi
Tunnustan! Olen seurannut muutaman päivän Jehovan todistajain sivuja, myös ulkolaisia.
- Anonyymi
Väkimäärä vähenee, valtakunnan saleja suljetaan, oppia taas muutetaan pala kerrallaan.
Kukaan ei tiedä, minne olemme menossa.- Anonyymi
Mää tiijjän.
Rikossääntöihin tulee pykälä henkisestä väkivallasta.
Jokainen JT joka jatkaa karttamista, luokitellaan henkisen väkivallan tekijäksi.
Parhaimmillaan sellin saajia on noin 17.000. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mää tiijjän.
Rikossääntöihin tulee pykälä henkisestä väkivallasta.
Jokainen JT joka jatkaa karttamista, luokitellaan henkisen väkivallan tekijäksi.
Parhaimmillaan sellin saajia on noin 17.000.Voi jummi
Toki.
Unesi tarkoittaa että tulee hyvä Peräilmavuosi 2025. Kukaan seurakunnastasi ei sairastu Peräilmaumpeen. Vuoden keskivaiheilla saat uudet Raappahousut ja joululomalla saat Tyrnävän Rectum Centerissä uuden ryppynarun ja transplanttina tuuheammat perskarvat vain 30 hopeatetradrakman tarjoushintaan.- Anonyymi
Unet harvoin toteutuu, mutta usein unet kertovat itse unen näkijästä.
Tykkäätkö juoda kahvia pienistä kupeista ja onko sinulle annettu asioita ns. pienistä kupeista?- Anonyymi
JT:lle on. Yleensä.
- Anonyymi
Mites toteutuiko raittiusmies Rutherfordin uni Tiavaan täyttymisestä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites toteutuiko raittiusmies Rutherfordin uni Tiavaan täyttymisestä?
144.000 tuli täyteen jo ennen ajanlaskumme ensimmäisen vuosisadan loppua.
- Anonyymi
Onpa aika vaikea selitettävä. Mutta yritetään.
Ensin tulee seitsemän lihavaa vuohta ja sitten tulee seitsemän laihaa vuohta.
Minun pitää vaihtaa patterit kristallipalloon, näyttää vähällä sähköllä näitä eläin aiheita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728