Naapurintyttö etsii varakasta isukkia

Haluan löytää suhteen, jossa taloudellinen tuki on osa dynamiikkaa. Etsin vastuullista miestä, joka on valmis tukemaan mua taloudellisesti ja tarjoamaan säännöllistä rahallista tukea. Toivon kuitenkin vastapuolelta stabiilia ja korkeaa tulotasoa, en kaipaa kenenkään hiluja. Ei siis kyse yhden illan jutusta, vaan haluan löytää kestävän ja luotettavan suhteen, jossa molempien toiveita kuunnellaan.

Olen älykäs ja kaunis 21-vuotias nainen. Kiinnostuksenkohteita löytyy moneen suuntaan. Voin kertoa lisää yksityisviestillä, jos tähän löytyy ehdokkaita.

16

518

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paino, pituus, ihonväri, hiusten väri ja -pituus, tatuoinnit, lävärit, kengännumero, olitko syntyessäsi nainen, lasten lukumäärä ja -väri?

• noin 60 kg, 170 cm, vaalea iho, pitkät ruskeat hiukset, ei tatuointeja tai lävistyksiä, olen ihan biologinen nainen, ei ole lapsia

• Anonyymi
        balletbunny kirjoitti:

noin 60 kg, 170 cm, vaalea iho, pitkät ruskeat hiukset, ei tatuointeja tai lävistyksiä, olen ihan biologinen nainen, ei ole lapsia

Kiitos tarkennukseta, ja toivotan hyvää lykkyä. 8 kg liikaa.

• Anonyymi

Tähän opetitte. Nytkö itkettää?

• Kuka opetti, mihin?

• Ehkä helpompi näin päin, voitte laittaa viestiä Kikissä: balletbunny111

• Anonyymi

Naapurin lortto 😆

• Anonyymi

Älkää nyt hyvät ihmiset lähtekö tälläiseen touhuun vaikka kuinka epätoivoisia olisitte. Mikäli joku on oikeasti niin epätoivoinen, että edes harkitsee tätä, niin käytä rahasi vaikka prostituoituun niin maksat edes vain kerran tai mene vaikka Thaimaan reissulle.

• Minulle kuvatunlainen dynamiikka kyllä soveltuu oikein mainiosti, mutta täytyy olla korkealaatuinen sokerityttö.

• L_I_S_Ä_H_A_H_M_O kirjoitti:

Minulle kuvatunlainen dynamiikka kyllä soveltuu oikein mainiosti, mutta täytyy olla korkealaatuinen sokerityttö.

missä sut saa kiinni lisähahmo?

• Anonyymi

Saako myös pimsaa?

• riippuu, miten hyvin kohtelet mua

• Anonyymi

Mistä päin?

• Anonyymi

Ukilla säkit upeat, niitä rahaa vastaan kokeilemaan rupeat. Kaiken haluat muuttaa rahaksi, käy elämä pahaksi. Aivopestyksi sinut luotii, se on nykyään muotii.

• Anonyymi

On hienoa olla vapaa kun saan komeaa miestä edestä ja takaa.. On illallista jos jonkinlaista.. Ei mitään mitä en ravintolassa maista.. En istu kotona yksin kun joku deiteillä maksaa lystin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7422
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4088
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3635
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3140
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      52
      2366
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2327
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43