Mitä tekisitte? Sain työpk tuomion etten sovi hoivatyöhön fyyisten rajoitteitteni vuoksi. Jatkaisitteko koulua? TE poliittista? itse olen sitä mieltä että kun ei ammatti mulle terveyden takia sovi , niin turha on jatkaa. Ei se sen kevyempää muuallakaan ole kuin oli hoivakodissa.
Ei kykene hoivatyöhön
10
173
Vastaukset
- Anonyymi
Koulun voit käydä ja koulun jälkeen hakeutua töihin, joihin sovellut terveytesi puolesta. Loppuun käyty koulu on aina parempi kuin kesken jätetty.
Jos et sovellu mihinkään työhön, kuulut eläkkeelle, jolloin koulujen käynti on turhaa tuhlausta.- Anonyymi
Eläkkeelle ei pääse millään
Nämä fyysiset rajoitteet ei riitä. Ja pää on kunnossa. - Anonyymi
Saa sen jättää kesken
TERVEYS SYYT. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eläkkeelle ei pääse millään
Nämä fyysiset rajoitteet ei riitä. Ja pää on kunnossa.jos pää on kunnossa niin sitten opiskelemaan herraksi ja johtamaan
bisneksiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos pää on kunnossa niin sitten opiskelemaan herraksi ja johtamaan
bisneksiä.hah hah....ei se NIIN kunnossa ole. En ole hyvä valhtelemaan,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hah hah....ei se NIIN kunnossa ole. En ole hyvä valhtelemaan,
valehtelemaan siis. niinhän ne tekee sujuvati ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa sen jättää kesken
TERVEYS SYYT.Joo, mutta nuo TERVEYSSYYS pitää myös todentaa esim. lääkärin lausunnolla. Pelkkä ilmoitus ei riitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, mutta nuo TERVEYSSYYS pitää myös todentaa esim. lääkärin lausunnolla. Pelkkä ilmoitus ei riitä.
No se sanottiin sieltä työpk eli ihan yksikön johtaja sanoi. Eikö se riitä? lisäksi mulla on merkintä te toimistossa lääkäriltä ettei raskaat työt sovi mutta pitääkö seur lausuntoon pyytää tarkemmat määrittelyt vielä asennoista yms?
- Anonyymi
Se koulu ei anna ammattia kuitenkaan ja työ on samanlaista joka pk eli se ei terveydelle sovi. siksi en näe syytä jatkaa.
- Anonyymi
Ei kai ketään voi semmoisessa pakottaa jatkamaan mikä on todettu jo heti ettei sovi ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447316
- 324058
- 573575
- 503110
- 172796
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons492279- 512265
- 372258
- 432238
- 162236