2025 tuo uutta iloa.

Anonyymi-ap

Vuosi 2025 tulee olemaan viimeinen työttömyys vuoteni ja eläkeputki tulee tiensä päähän ja siirryn sujuvasti eläkkeelle eli ansiosidonnainen loppuu ja eläkkeen maksu alkaa!
Hallituksen päätöksellä oli merkitystä että ansiopäivät riittivät (500pv) eläkeputkeen, kiitos ja kumarrus siitä. Hallitus nimittäin katkaisi päivälaskurit koronan syystä...

7

462

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onnittelut tulevan eläkkeen johdosta. Kiitos kuuluu myös Marinin hallitukselle, joka katkaisi ansiosidonnaisen päivärahalaskurin puoleksi vuodeksi korona-aikana.

• Anonyymi

Olen itse sopeuttanut menoni siihen että saan työmarkinatukea. Sässtöihin ei ole tarvinnut turvautua. Eläkeikä alkaa lähestyä ja ongelmaksi tulee se että eläke on suurempi kuin työmarkkinatuki. Työeläkettä ei juurikaan ole kertynyt ja valtio maksaa eläkkeen ottamalla lisää velkaa. En haluaisi velkarahalla maksettua eläkettä.

• Anonyymi

mahtavaa et pääset eläkkeelle ja pois te keskuksen ikeestä ja kurituksesta, itse juuri mietin että ottaisinko 25000 euron lainan jolla pärjäisin 3 vuotta, jolloin pääsisin eläkkeelle, tämä te asiakkuus on karmivaa, kuulusteluja säännöllisin väliajoin, mollausta jne

• Anonyymi

Vässykkä ei kelpaa työelämään.
        Ketään ei paskahousu kiinnosta.

t. yksiöjankuttaja

• Anonyymi

Ei ole olemassakaan sellaista kuin ”eläkeputki”. Olet ollut työtön luuseri eläkkeelle asti ja eläkkeesi tulee olemaan pieni .

• Anonyymi

Mielestäni 43v yhtenäisessä työsuhteissa ilman työttömyyttä on saavutus eikä luuseri...
        Kuvittelitko oikeasti että olen syntymästä saakka ollut työtön ja odottelen nyt eläkeelle pääsyä? :D

"Eläkeputki" onkin omajuttunsa joka ei ihan kaikille asiana avaudu ja ei ole enää edes mahdollinen uuden päätöksen mukaan. Tiputetaan kelanpäivärahalle väkisin...

Duunarin eläkeet ovat aina "pieniä", mutta kuitenkin "suuria" kun sillä ainenkin meikäläinen pärjää erittäin hyvin!

• Anonyymi

olet sdp: n sätkynukke ja elätti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      44
      7256
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4028
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      56
      3549
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      46
      3062
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2786
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2258
    7. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2236
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43
      2228
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16