Oletko aina valmiina. Kaupassakin käyt maastopuku päällä, jos käyt esim jossain kokouksissa niin oletko sielläkin maastopuku päällä, entäs hautajaiset, oletko hautajaiskuvissa kurkku salaateissa tiukka ilme kasvoilla ja huulet hyvin tiukasti kiinni yhtenä viivana.
Nukutko maastopuku ylläsi.
21
282
Vastaukset
- Anonyymi
Haute Coiffure a la äärioikeisto.
- Anonyymi
Natsipersun oloasu kotona.
- Anonyymi
Itse nukun mökillä kesäaikaan pelkkä rähinäremmi yöpukuna. Naiseni pitää sitä erittäin kiihoittavana. Aktin aikana hän huutaa sotilasarvoani.
- Anonyymi
Minulla on vain camokondomi ylläni.
- Anonyymi
Herra kopraali,herra korplaaali ,herraa korplaaah.....
- Anonyymi
Parhaimmilla on kaaripyssyt ladattuna
- Anonyymi
Itsellä on neuvostoliiton lippu, marimekon raitapaita ja Maon pieni punainen kirja valmiina mielenosoituksiin.
- Anonyymi
Muistakaa se että reserviläisten ei tule esiintyä valokuvissa suu auki, suu pitää olla puristettuna tiukasti kiinni, sellainen jämerä ilme pitää olla. Ei mitään luonnollista ilmettä. Tappajan ilme.
- Anonyymi
Persuilla on kuvissaan aina suu auki. Kretiinejä?
- Anonyymi
Tiedän tällaisia ihmisiä! 🤡🤣
- Anonyymi
Voisiko käyttää nimitystä sotahullu.
- Anonyymi
Mulla on jatkuvasti vain rintaliivit päällä!
- Anonyymi
Onhan ne varmasti maastokuvioiset, jotta vihollinen ei näe vahingossakaan rintoja??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan ne varmasti maastokuvioiset, jotta vihollinen ei näe vahingossakaan rintoja??
Ne voisi olla jopa pelote!
Roikkuvat ketunnokkatissit siis!
- Anonyymi
Minä nukun aina maastokivioiset Jockstrap alkkarit päällä!
Etenkin kesällä mukavan viileät nukkua.
https://www.uandagear.com/media/catalog/product/cache/ba5a845cb24391e061588f4d37e4da18/-/c/-camo-jockstrap-.jpg
https://leadermenswear.com/cdn/shop/products/2222BlackFocus.jpg?v=1660991942&width=1445- Anonyymi
Miksi pitää sulkea lippaat ja tykki tuollaiseen pussiin.
Vapaana niiden kuuluu heilua ja olla tanassa.
- Anonyymi
En nyt sentään nuku maastopuku päällä, vaan maastopuvun housut saappaiden ympärillä siten että kun laittaa saappaat jalkaan niin housut valmiina nostettavissa. Tämä ei hidasta valmiutta kun en kuitenkaan saappaat jalassa nukkuisi.
- Anonyymi
Eukolla käsikranaatteja rinta liiveissä pahan olon varalle
- Anonyymi
Leikkelin vanha suomenlipusta sellaiset sinivalkotangat joissa on persvakoon menevä lanka!
- Anonyymi
Kunnon mettäkone, ampuu kaukkea mikä liikuu etäällä edessä .
- Anonyymi
en käytä enää ollenkaan alushousuja. pelkkä sotilaspuku vain, housut on helppo laskea.
Jos se nyt tulee nato niin olen valmis kyykky asennossa ottamaan vastaan sen nato penetraation nöyrästi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533482
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253474No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151409Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501159Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007