Haluaisin ottaa tuntemattomilta suihin mutta on vaikea läytää halukkaita josko täältä löytäisi kiinostuneita
Suihinotto
12
866
Vastaukset
- Anonyymi
Nettistähän niitä saa. Ja kaikkihan on alussa tuntemattomia.
- Anonyymi
Mistä niitä saa täältä? Olen poika myös jos joku vanhempi (mielellään) haluaisi koittaa ja opettaa teinipoikaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä niitä saa täältä? Olen poika myös jos joku vanhempi (mielellään) haluaisi koittaa ja opettaa teinipoikaa.
Mee niuvanniemeen siellä spede antaa oppitunnin buaahaa
- Anonyymi
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nettihän on paras tapa saada turvallista seksiä kun ihmisiin ei voi luottaa edes livessä. Sovi ja lupaudu asiaan netissä ja lunasta sitten hampaat irvessä.
Itse tutustuin yhteen naiseen netissä ja kesti kymmenen vuotta ennen tapaamista. Kaikista keskusteluista huolimatta emme koskeneet toisiimme. Mutta se kaveruus antoi paljon muuta myös seksuaalisesti
- Anonyymi
No jos on vaikea tuohon löytää halukkaita ni si et ole kehdannu keneltäkään vastaantulijalta kysyä
- Anonyymi
Trololoo ääliöt
- Anonyymi
Persujen puoluetoimistolta löytyy aina.
- Anonyymi
Haluan suuta , voisin myös antaa oon alasti kalu kovana.
- Anonyymi
Missä päin Suomea otat suihin
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista625229- 954884
- 524035
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493986- 2223873
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283588- 413203
- 522809
- 412377