Hei! Mie olen 20v nainen, pituudeltaan 166cm ja painoltaan 75kg. Näyttäen normaalikokoiselta, mahassa jos nyt sanoisin niin on enemmän "läskiä". Mulle tuli "raskausarpia" muistaakseni 15 vuotiaasta alkaen pikkuhiljaa mahaan, ja sitten kainalo puoleille. Enkä ole ikinä ollut raskaana ja nyt kun olen varttunut niin sanoisin että maha melkein kokonaan nuissa punertavissa arvissa :( aattelin nyt joiltain kysyä jotka tietää enemmän asiasta, mie vähän ajattelen että pitäisi alkaa pikkuhiljaa laihduttamaan mahaa, mutta häviääkö ne arvet sen jälkeen, kun on laihtunut, ja jos ei häviä, niin kuinka monta vuotta pitää "hävetä" niitten arpien kanssa? Kiitos jos tiedät vastauksen!
Raskausarvet
Anonyymi-ap
0
93
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224974- 204025
- 272351
- 342174
- 371968
- 151858
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191557- 121481
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons191205Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101134