Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on.

Anonyymi-ap

”Etsikää Herraa silloin, kun hänet löytää voidaan; huutakaa häntä avuksi, kun hän läsnä on.”
Jesaja 55:6

33

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Etsikäät Herraa, kuin hän löytää taitaan: rukoilkaat häntä, koska hän läsnä on.

• Anonyymi

Söken HERREN, medan han låter sig finnas; åkallen honom, medan han är nära.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Söken HERREN, medan han låter sig finnas; åkallen honom, medan han är nära.

Seek ye the LORD while he may be found, call ye upon him while he is near:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Seek ye the LORD while he may be found, call ye upon him while he is near:

Elämme väkevän eksytyksen aikaa.

Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämme väkevän eksytyksen aikaa.

Matt.7
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

Olet itse osoittautunut valehtelijaksi ja eksyttäjäksi.

• Anonyymi

Tilanteet on muuttunut paljon noista Jesajan ajoista, joissa ylistetään mm. Ilmestysmajan tapahtumia.

Nykyisin Jumala on taivaassa, eikä häntä voida edes lähestyä.

1. Tim. 6:16

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen

Raamatun väärinkäyttöä kun sieltä aloituksen tavoin vain napsitaan erillisiä jakeita irti kontekstista ja uskotellaan, että nyt sama toistuu prikulleen samalla tavalla.

• Anonyymi

Et sitten ole ilmeisestikään kuullut rukoilemisesta? Jeesus kehoitti rukoilemaan. Rukoiletko sinä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sitten ole ilmeisestikään kuullut rukoilemisesta? Jeesus kehoitti rukoilemaan. Rukoiletko sinä?

Jeesus varoitti pakanoiden tavasta rukoilla.

Matt. 6:7

"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]

Mark. 12:40

mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]

• Anonyymi

Vaikuttaa vahvasti siltä, että sinä et rukoile lainkaan. Rukoiletko edes Isä meidän-rukousta, jonka Jeesus omillensa opetti? Rukoiletko sen mukaisesti koskaan syntejäsi anteeksi? Vai pidätkö Jeesuksen sanoja turhana ja vanhentuneina?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus varoitti pakanoiden tavasta rukoilla.

Matt. 6:7

"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]

Mark. 12:40

mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]

On selvää, että on näennäisrukousta ja on todellista rukousta. Rukoiletko sinä totisella sydämellä Isää Jeesuksen nimessä, Hengessä ja totuudessa?

• Anonyymi

Viisaampaa kun antaa Jumalan löytää itsensä.

Room. 10:20

Ja Esaias on rohkea ja sanoo: "Minut ovat löytäneet ne, jotka eivät minua etsineet; minä olen ilmestynyt niille, jotka eivät minua kysyneet".

• Anonyymi

Aina silloin kun joku lahko osoittaa jotain paikkaa ja ajankohtaa, missä Jumala/Jeesus voidaan kohdata, niin ole varovainen, voi olla kyseessä pelkkä huijaus. Sillä sitä on liikkeellä.

Luuk. 17:23

Ja teille sanotaan: 'Katso, tuolla hän on!' 'Katso, täällä!' Älkää menkö sinne älkääkä juosko perässä.

• Anonyymi

Lahkolaiset ilmoittelee lehdissäkin, että silloin ja silloin, kellonaikakin mainitaan, heillä on Jumalan kohtaamisen ilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lahkolaiset ilmoittelee lehdissäkin, että silloin ja silloin, kellonaikakin mainitaan, heillä on Jumalan kohtaamisen ilta.

Jeesus lupasi maan päällä ollessaan tulevansa paikalle, kun kaksi tai kolme apostolia häntä pyytää mukaan.
        Nyt ne aja on ohi.

Vaikka 100 hurmahenkistä lahkolaista olisi koolla, niin ei siellä ole Jeesuksia mailla eikä halmeilla.

Matt.7
        22 MONI sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmastikin he sillä tarkoittavat rukoilemista.
        Oletko siksi katkera uskoville, kun oma lahkosi kaatui heti ensimetreillä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus lupasi maan päällä ollessaan tulevansa paikalle, kun kaksi tai kolme apostolia häntä pyytää mukaan.
        Nyt ne aja on ohi.

Vaikka 100 hurmahenkistä lahkolaista olisi koolla, niin ei siellä ole Jeesuksia mailla eikä halmeilla.

Matt.7
        22 MONI sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'

Voi sinua! Luulet tekeväsi oikein, kun yrität jopa Jeesuksenkin lupauksia tyhjäksi tehdä!
        Turhaa on sinun vaivannäkösi! Et ikinä voi Jumalan lupauksia tyhjäksi tehdä! Jumalan lupaukset pysyvät, vaikka Perkele kuinka yrittää niitä vastaan sotia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi sinua! Luulet tekeväsi oikein, kun yrität jopa Jeesuksenkin lupauksia tyhjäksi tehdä!
        Turhaa on sinun vaivannäkösi! Et ikinä voi Jumalan lupauksia tyhjäksi tehdä! Jumalan lupaukset pysyvät, vaikka Perkele kuinka yrittää niitä vastaan sotia!

Kyllä se jeesuksenne on itse todistanut lupauksensa valheelliseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Te jumalattomat osaatte vääntää hyvät asiat kieroon. Sen te osaatte! Jatkakaa isienne tekoja!

• Anonyymi

Ei ne Raamatun jakeet ole mitään yleispäteviä loitsuja, joita toistamalla samat asiat tapahtuu milloin vain. Kontekstiin kuuluu sekä asiayhteys että aikayhtys, mistä puhutaan.

Jeesuksella oli valta maan päällä tehdä niitä ihmetekojaan.

Nyt tilanne on toinen, Jeesus ei ole enää maan päällä, eikä Jeesuksen kanssa eläneet oikeat apostolit.

Jeesus antoi vain muutamalle apostolille voiman tehdä niitä ihmeitä ja sitä vartenhn antoi omaa Henkeään sen toteuttamiseksi.

Joh. 20:22

Ja tämän sanottuaan hän puhalsi heidän päällensä ja sanoi heille: "Ottakaa Pyhä Henki."

Luuk. 5:24

Mutta tietääksenne, että Ihmisen Pojalla on VALTA MAAN PÄÄLLÄ antaa syntejä anteeksi," -hän sanoi halvatulle-"minä sanon sinulle: nouse, ota vuoteesi ja mene kotiisi."

Jeesuksen nimessä toimivia eksyttäjiä ja matkijoita on vaikka kuinka monta.

Matt.7

Matt. 12:39

Mutta hän vastasi heille ja sanoi: "Tämä paha ja avionrikkoja sukupolvi tavoittelee merkkiä, mutta sille ei anneta muuta merkkiä kuin profeetta Joonaan merkki."

• Anonyymi

Elämme nyt tätä aikakautta.

1. Tim. 4:1

Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

• Anonyymi

Joo. Emme puhu niistä loitsuista, joita sinä olet vuosien ajan palstalla päästellyt ja lopuksi väittänyt olevasi vieläpä edesmennyt.
        Tiedä se, että Jumala näkee valheesi ja herjasi ja niistä joudut tuomiolle!

• Anonyymi

Matt. 7:15

"Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia. [7:15-20: Matt. 12:33; Luuk. 6:43-45 : Miika 3:5; Matt. 24:11,24; Ap. t. 20:29; 2. Piet. 2:1,2]

Matt. 24:5

Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.

Matt. 24:11

Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.

Matt. 24:24

Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.

Mark. 13:6

Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

1. Joh. 2:26

Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät.

• Anonyymi

Monenlaista maailmanlopun ennustajaa ja ylöstempauksen tietäjää on liikkeellä.

Luuk. 21:8

Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.

• Anonyymi

Mutta siellä missä yksin herjaaja kokoontuu, niin siellä Jumala on läsnä.

Ainakin. herjaajan mielestä.

• Anonyymi

Keniassa lahkolaispastori kehotti seurakuntalaisiaan paastoamaan, koska tempauspäivä piti olla lähellä.
      Lehtitietojen mukaan 300 ruumista on löydetty ja 400 on vielä kateissa.

• Anonyymi

Hurmospellejä ja heidän seuraajian pitää varoittaa.

Hes. 13:17

Ja sinä, ihmislapsi, käännä kasvosi kansasi tyttäriä vastaan, jotka joutuvat hurmoksiin oman sydämensä voimasta, ja ennusta heitä vastaan.

• Anonyymi

Kyllä sinua on varoitettukin! Mutta turhaan!

• Anonyymi

Kyllä ne on nämäkin "tosiuskovaiset" kokoontuneet Jeesuksen nimessä. Mutta ei niissä hurmoskokouksssa ole mitään Jeesusta ollut läsnä. Muita valejeesuksia, henkiä ja tämän maailman alkeisvoimia siellä on ollut.

Matt.7

• Anonyymi

"Minä olen Jeesus"...oleko kuullut tuon äänen sisältäsi?

Mark. 13:6

Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.

• Anonyymi

Valejeesuksista varoitetaan

Matt.24:24 " Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valejeesuksista varoitetaan

Matt.24:24 " Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

Juutalaisten eli valittujen uskon kimppuun hyökkääminen on karmeata antisemitismiä.

• Anonyymi

Ihmisen suurin tehtävä elämässä on löytää Jumala ja elää hänen kanssaan.

• Anonyymi

Ihmiset, monet monet ovat sokeita, vaikka luulevat näkevänsä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      42
      7085
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3968
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      49
      3406
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      41
      2978
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2746
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2137
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      41
      2090
    Aihe