Ei ole yhtä oikeaa tapaa elää.
Sitä toteuttaa vain ateistit!
16
163
Vastaukset
- Anonyymi
Kun katsotte maailmaa, uskovaiset alkavat sen varjolla sotimaan!
Kristinusko eli Krislami on pahuus itse.
t. avaaja- Anonyymi
Lahkolaiset sotii, ei kunnon ja raamatunmukaiset uskovaiset!
Onko sellaisia, on, mutta valitettavan vähän!
Tilaston mukaan elossa olevia kristittyjä on noin 2500 miljoonaa, mutta heistä ei ole edes yhtä prosenttia oikeita kristittyjä Anonyymi kirjoitti:
Lahkolaiset sotii, ei kunnon ja raamatunmukaiset uskovaiset!
Onko sellaisia, on, mutta valitettavan vähän!
Tilaston mukaan elossa olevia kristittyjä on noin 2500 miljoonaa, mutta heistä ei ole edes yhtä prosenttia oikeita kristittyjä"mutta heistä ei ole edes yhtä prosenttia oikeita kristittyjä"
Paitsi silloin kun puhutaan marttyyreistä ja yhteiskunnan tukipylväistä. Silloin kaikki kynnelle kykenevät ovat kristittyjä. Vai mitä, 'yksikään todellinen skotti' -argumenttivirhettä viljelevä riemuidiootti?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Yksikään_todellinen_skotti
- Anonyymi
Kristinusko eli Krislami on pahuus itse.
- hyvä herja avaukseeni
t.avaaja
tahaton runoi oli
"Kun katsotte maailmaa, uskovaiset alkavat sen varjolla sotimaan!
" - Anonyymi
Kristinuskossa tärkeintä on työntää saunakiulu pyllyynsä!
Ja laulaa isämeidän asennossa seisten!
Ei ole yhtä oikeaa tapaa työntää se sinne
Harjoitus tekee Mestarin
kieltäytymien ihmisestä ateistin!.- Anonyymi
Pese se kippo välillä!
- Anonyymi
se mikä on järkevää elämistä evoluutio rakastaa
- Anonyymi
Evoluutio on mielikuvitusta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sanoo peppi pitkätossu ja kongon demokraatti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtä mielikuvitusta kuin sade, tuuli ja veden virtaus joessa!
Sivistys!
Miten sinä näet uskonnon roolin nykymaailmassa?
- Anonyymi
Mikä muka on ateistinen elämäntapa ja miten sitä toteutetaan?
Ateistinen "elämäntapa" on sitä, että ei harrasteta uskonnollisia toimintoja. Itse ateismin takia ei tarvitse tehdä mitään, eikä tehdäkään.- Anonyymi
Pelkkää loiselämistä.
S e päättyy pian, häviätte planeetalta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkkää loiselämistä.
S e päättyy pian, häviätte planeetalta!Ole vaiti ja häpeä!
- Anonyymi
Moraalinen relativismi murenee jos joutuu oikeuden eteen rikoksesta jota ei ole tehnyt. Ei aloittajakaan voisi olla kokematta itselleen tehtävän vääryyttä jos hänet tuomittaisiin vakavista rikoksista, joita ei ole tehnyt. Kristinusko on ja pysyy totuutena, joka on kaiken perusta. Miksi? No Jeesuksen tuomitseminen ja rankaiseminen sisälsi juuri tämän kyseisen moraalisen ongelman, joka näyttää meille kaikille toteen, että meistä jokainen, jollain tasolla, ymmärtää oikean ja väärän.
- Anonyymi
Ei ole, se on varmaa se.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533462
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253434No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko141406Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501149Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751015Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007