...on nykyään 85x L&K. Mikäli tinkii mukavuudesta niin RS malli. Itse valitsin L&K
Enyaqin myydyin malli...
9
164
Vastaukset
- Anonyymi
Itse asiassa Skodan valitessaan joutuu tinkimään mukavuuden lisäksi myös luotettavuudesta, jälleenmyyntiarvosta, ajo-ominaisuuksista ja kansalaisluottamuksesta.
- Anonyymi
Älä nyt ole noin kateellinen.
- Anonyymi
Niin? Kyseessä on leasingauto ja minulle just sopiva
- Anonyymi
ja minä kun luulin että vain toyota tekekee käsittämättömän nimisiä kotteroita, bsxsey4y tai jotain mutta skoda vetää vielä parmmaksi omalla eniak85xl&k:lla
- Anonyymi
Jospa osaisit kirjoittaa ja lukea kunnolla, niin maailmasi olisi paljon kirkkaampi ja ymmärtäisit kuinka paljon täällä kirjoitetaan asioita väärin.
- Anonyymi
Minä valitsin Vorosilov-mallin wRS:n sijaan.
- Anonyymi
Sulla onkin ihan omat mielikuvitusmallit, ihanaa kun osaa olla noin lapsi vielä vanhemmallakin ikää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla onkin ihan omat mielikuvitusmallit, ihanaa kun osaa olla noin lapsi vielä vanhemmallakin ikää.
Niin, Suomi24 on outo palsta. Keskenkasvuiset viettävät aikansa täällä vaikka pitäisi olla ulkoilemassa. Tällä palstalla järkevät vastaukset ovat harvassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, Suomi24 on outo palsta. Keskenkasvuiset viettävät aikansa täällä vaikka pitäisi olla ulkoilemassa. Tällä palstalla järkevät vastaukset ovat harvassa
Mitä voi muutakaan odottaa Skoda-palstalta? Eihän koko itäautopuuhastelussa ole ollut mitään järkeä Neuvostoliiton hajottua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254388
- 282521
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184