Piha oli täynnä autoja, salissa ei valoja, eikä ketään näkynyt pihallakaan. Meijän kadullakaan ei näkynyt kotikäynti orjia, eikä matkalla lähimarkettiinkaan, Jos on niin jatkuuko se vielä? Niin voisin varata Raamatun esille, jos ovikello soi.
Onko Jehovan todistajilla perjantaina 13.12. joku kampanja?
29
392
Vastaukset
- Anonyymi
Kai niillä on taas laskettu aika. Aika ajoin ovat valheidensa viemänä maailmanlopun istunnollaan. Sitten se ei ollutkaan ja taas nolo vetäytyminen.
- Anonyymi
Ehkä kaikkien komiteaistuntojen äitee.
- Anonyymi
Ehkä he juhlivat Lucia-neitoa?
- Anonyymi
Orgiat. Kun kerran valot pois (syntiä muuten).
On kyseessä toiseksi suurin jt juhla, heti muistonvieton jälkeen. Se on tase russelin Suurenmoisen Peräilman Vuodattamisen Muistelo.
Juhliessa lapataan salilla hernevellijä naamariin, pötsi aivan täyteen. Sitten luetaan tunnin verran tase russelin pyramidituumaperusteisia maailmanloppuennustuksia . Ja sitten seisten yhteisvuodatetaan Peräilmaa tase russelin maailmanloppuennustuksia, muistellen pelkillä pikkuaivoilla. Sitten vuodatuksen loputtua lapataan lisää hernevelliä kitusiin, kunnes koko 607 litran padallinen on syöty loppuun. Ja sitten vuodatetaan taas...- Anonyymi
Kuten kaikelle Totuudessa, tällekin on raamatullinen esikuva, missä Saul meni luolaan tarpeilleen ja Daavid miehineen istui luolan perällä. Jehova tulee iloiseksi, kun peräilmaa päästellään ja haistellaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten kaikelle Totuudessa, tällekin on raamatullinen esikuva, missä Saul meni luolaan tarpeilleen ja Daavid miehineen istui luolan perällä. Jehova tulee iloiseksi, kun peräilmaa päästellään ja haistellaan.
Oikeastaan Saul kävi levähtämässä siellä luolassa, sanovat ne jotka osaavat paremmin Hebreaa. Taisi nukahtaakin, miten muuten Daavid olisi onnistunut leikkaamaan sen palasen Saulin viitasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeastaan Saul kävi levähtämässä siellä luolassa, sanovat ne jotka osaavat paremmin Hebreaa. Taisi nukahtaakin, miten muuten Daavid olisi onnistunut leikkaamaan sen palasen Saulin viitasta.
Kukahan lienee noin sanonut. Kyllä tuo yleensä tarpeilla käymiseksi (englanniksi esim. relieve himself) käännetään. Kukapa keskellä päivää levolle menisi, kun työtäkin oli tehtävänä? Tarpeilla voi joutua käymään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukahan lienee noin sanonut. Kyllä tuo yleensä tarpeilla käymiseksi (englanniksi esim. relieve himself) käännetään. Kukapa keskellä päivää levolle menisi, kun työtäkin oli tehtävänä? Tarpeilla voi joutua käymään.
Syväntö, teki Raamattutyötä vuosikymmenet Israelissa. Johtajilla on erivapauksia varsinkin sodassa. Raamatun alkukieli ei ole Englanti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös Uuras Saarnivaara.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syväntö, teki Raamattutyötä vuosikymmenet Israelissa. Johtajilla on erivapauksia varsinkin sodassa. Raamatun alkukieli ei ole Englanti.
Eipä toki ole englanti. Tuossa esiintyvä hepreankielinen ilmaisu tarkoittaa kirjaimellisesti jalkojen peittämistä. Sitä käytetään kiertoilmaisuna tarpeilla käymisestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös Biblia ns. Lestadiolaisten Raamattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä toki ole englanti. Tuossa esiintyvä hepreankielinen ilmaisu tarkoittaa kirjaimellisesti jalkojen peittämistä. Sitä käytetään kiertoilmaisuna tarpeilla käymisestä.
Mikäli Saul olisi mennyt levolle, olisi voitu yksinkertaisesti sanoa, että hän meni levolle, tai vaikka nukkumaan, jos siitä oli kyse. Ei olisi tarvittu kiertoilmaisua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla luterilainen pappi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla luterilainen pappi?
En ole pappi, harrastaja vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole pappi, harrastaja vain.
Ja seuraavaksi väität että Jumalan nimi on Jehova.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja seuraavaksi väität että Jumalan nimi on Jehova.
Itse asiassa raamatun jumalan nimi lienee Ya'u tai Jahu/Jehu. Mutta Jehova ja Jahve ovat yleisesti käytettyjä. Itse olen käyttänyt Jehovaa mutta taidan nyt siirtyä tuohon Ya'u - versioon.
Olen eri henkilö, kuin jolta kysyit. - Anonyymi
Ajatella, mutta niin se on, että runsaalla hernevellillä on seurauksena. Saa läsnäolijat prutisemaan myös yläpäästä 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse asiassa raamatun jumalan nimi lienee Ya'u tai Jahu/Jehu. Mutta Jehova ja Jahve ovat yleisesti käytettyjä. Itse olen käyttänyt Jehovaa mutta taidan nyt siirtyä tuohon Ya'u - versioon.
Olen eri henkilö, kuin jolta kysyit.Oi joi, nyt kyllä dorruin yleistyksee. KAIKKI, siis ihan kaikki tietää, vt:ssä on paljon jumalia, on Elyon, Shaddai, Ba'al, koti jumalia ja ties mitä. Ut:ssä taitaa olla vähemmän, vain Yhvh ja nk. tämän maailman ruhtinas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi joi, nyt kyllä dorruin yleistyksee. KAIKKI, siis ihan kaikki tietää, vt:ssä on paljon jumalia, on Elyon, Shaddai, Ba'al, koti jumalia ja ties mitä. Ut:ssä taitaa olla vähemmän, vain Yhvh ja nk. tämän maailman ruhtinas.
Ja siis ei ole totta. Lisää jumalia vanhan testamentin puolelta:
Amun, Ashera, Astarte, Baal-Sebub, Molok sekä muita. Osaa ei mainita nimeltä, mutta kun kansat mainitaan niin selville saadaan sekin, kuka oli heidän jumalansa.
Esim. assyrialaisten jumala oli Ashur, mutta en nyt osaa sanoa onko nimen omaan jumalan ominaisuudessa mainittu raamatussa. Toki joidenkin mielestä osa raamatun henkilöistä on alun perin ollut jumalia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fundamentalistien raamattutyö on selitellä tekstit omiin kuvitelmiin sopivaksi.
Anonyymi kirjoitti:
Olen eri henkilö, kuin jolta kysyit.Minä taas olen sama, mutta minulta ei kysytty. Mutta olen minä muutaman kerran ollut sama henkilö, jolta kysyttiin. Ja kysyttiinkin tärkeästä henkistyttäneestä aiheesta, nimittäin Peräilma.
- Anonyymi
kookoo5 kirjoitti:
Minä taas olen sama, mutta minulta ei kysytty. Mutta olen minä muutaman kerran ollut sama henkilö, jolta kysyttiin. Ja kysyttiinkin tärkeästä henkistyttäneestä aiheesta, nimittäin Peräilma.
Ai olet sama? Olenkin joskus ihmetellyt oletko alkuperäinen KooKoo, miten se nikki nyt sitten kirjoitetaankaan.
Anonyymi kirjoitti:
Ai olet sama? Olenkin joskus ihmetellyt oletko alkuperäinen KooKoo, miten se nikki nyt sitten kirjoitetaankaan.
Kyllä. Saatana sulki alkuperäisen kookoo-nimmarin, koska en ollut tarpeeksi tuhma.
- Anonyymi
kookoo5 kirjoitti:
Kyllä. Saatana sulki alkuperäisen kookoo-nimmarin, koska en ollut tarpeeksi tuhma.
Siis onko peräilman ilmoista sanomaa saarnaavalla yhden hengen ryhmällä myöskin oma saatanansa? Sellainen vastustaja ja koettelija, joka jakaa ihmisille vinkkejä mitä syödä ja mitä välttää, jottei kertyisi peräilmaa, ja aina kun joku onnistuneesti laskee suolikaasua on heti avaamassa ikkunoita ja nenäänsä nyrpistämässä?
Anonyymi kirjoitti:
Siis onko peräilman ilmoista sanomaa saarnaavalla yhden hengen ryhmällä myöskin oma saatanansa? Sellainen vastustaja ja koettelija, joka jakaa ihmisille vinkkejä mitä syödä ja mitä välttää, jottei kertyisi peräilmaa, ja aina kun joku onnistuneesti laskee suolikaasua on heti avaamassa ikkunoita ja nenäänsä nyrpistämässä?
On. Peräilma-Saatana juurikin tekee sitä, mitä kirjoitat. Se on hyvin kekseliäs. Sen on todettu mm. löysyyttävän öisin ihmisten ryppynaruja, hävittävän hernevellipurkkeja, Avaavan salaa ikkunoita ja ovia. Levittävän Peräilmavastaista propagandaa mediassa terveellisten ruokailutottumusten varjolla. Sen usein käyttämä motto on Abi male flatus. Sitä se kirjoittelee väriliiduilla seiniin.
- Anonyymi
Anonyymi 2024-12-15 11:39:02 "väität että Jumalan nimi on Jehova"
-Jeesus opetti rukouksen jossa Jumalan nimi oli pyhitetty.
Ja nimeksi rukouksessa Jeesus ilmoitti taivaan Isä.
Jehovantodistajat on opetettu sanomaan, että se on mallirukous.
Vastaa sinä, että malliksi siis annettu, että käytä nimeä taivaan Isä. Eikä Jehova.
Muutoinhan lahko on nimen suhteen jankutuslinjalla.
Raamattu taas, 5 Moos. 5:11 Älä turhaan lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä, sillä Herra ei jätä rankaisematta sitä, joka hänen nimensä turhaan lausuu - Anonyymi
Meillä ei ollut mitään salaista kokousta, siksi ei ollut valoja.
- Anonyymi
Jehovat eivät vietä joulua, suunnittelivat kaiketi, että nyt loukkaannutaan ja haetaan kaikille jehoville 1500 euroa korvausta, kun ovat kuulleet sanan "joulu"...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728