voisi tehdä aikansa kuluksi kun ei ole ystäviä yhtään ja vastakkainen sukupuolikin syrjii?
Mitä syrjäytynyt ihminen
14
358
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa hakeutua töihin. Sieltä löytyy myös kavereita.
- Anonyymi
Olen JO töissä mutta sielläkin syrjitään. Istun ruokatunnitkin yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen JO töissä mutta sielläkin syrjitään. Istun ruokatunnitkin yksin.
Sama.
Työyhteisöstä ulos sulkeminen eli ostrakismi on ollut Suomessa melko vaiettu asia.
Ihan minä!
https://www.iltalehti.fi/tyoelama/a/2ce99fb8-d564-4819-99a2-e844bd1f7f89
- Anonyymi
Parasta on heittää kaikki LEKKERIKSI!!!!!!
- Anonyymi
Sehän olisi vaan luovuttamista. Ei tosimies sellaista tee vaan porskuttaa eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän olisi vaan luovuttamista. Ei tosimies sellaista tee vaan porskuttaa eteenpäin.
Paras käyttää energia sellaiseen mihin pystyy vaikuttamaan
- Anonyymi
Ala käyttää amfetamiinia tilaamalla sitä netistä ja pura pahaa oloa eri foorumeilla trollaamalla ja haukkumalla muita.
Siten huomaat, miten nopeaa ne päivät kuluvat. - Anonyymi
Liikunta helpottaa. Se riittää elämän sisällöksikin kun siihen addiktoituu. Mausteeksi kalastusta tai jotakin vastaavaa luonnossa. Ystäviä ei tarvita, nehän ovatkin vain satuhahmoja.
- Anonyymi
Osta ase ja lipas ja patruunat pimeästä netistä.
Mene ostarille, koululle ja ...
Lopuksi säästä viimeinen luoti itsellesi.
Pääset lööppeihin... - Anonyymi
Ala itse syrjimään
- Anonyymi
Muuta pois Suomesta se vois auttaa vaikka Viron siellä on ihania ihmisiä kuka lähesty ja juttele.
- Anonyymi
Tai toinen vaihtoehto on , että muutat pohjoisen johonkin pikku kylän missä ihanat ihmiset tai syrjäseudulle . Isommissa kaupunkeissä ja paikkakunnilla on paljon kusip_itä kuka ei osa elää sitä oma elämää.
- Anonyymi
Itse olen myös pahasti syrjäytynyt en viha ihmisiä , mutta en halua olla enää kenenkään kanssa tekemisissä patsi muut tietyt ihmiset.
- Anonyymi
Yrittäisi löytää jostain edes yhden hyvän ystävän. Ei niitä tarvitse mitään laumaa olla.
Jostain harrastuksesta vaikka. Käy edes salilla, sillä kotona olemalla ei ainakaan ketään löydy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253584- 2553532
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3881247Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007