Telkkarissa just puhuttiin että kahvipaketin hinta voi nousta 10€/ pkt. Kyl sit rupee olleen jo liian kallista. Nyt on paljon kahvitarjouksia ja kannattaa ostaa aina kun käy kaupassa
Kahvin hinta
5
214
Vastaukset
- Anonyymi
Tai sitten vaihtaa kokonaan vihreään teehen. Terveys kiittää.
- Anonyymi
Hyi, en tykkää teestä. Se on vihtavettä
- Anonyymi
Teen valmistus on hiukan tarkempaa hommaa ja olen huomannut, että monet vaan kupissa teepussin pyöräyttää ja sillälailla siitä vihtavettä tuleekin mutta riittävästi mustaa teetä ja antaa rauhassa hautua niin onhan se vaihtelua kahveelle vaikkei sitä korvaakaan. Täytyykin alkaa teen hintoja tarkemmin katsomaan kun aika kallista sekin näytti olevan kun eilen mielenkiinnosta kaupassa katsoin.
- Anonyymi
Tarvii kans katsoo kun meen kauppaan , en oo pahemmin katsellut.
- Anonyymi
Riippuu aika paljon menekistä, eikä toi kymppi kova hinta ole jos vertaa parempiin kahveihin. Mä oon yksin pärjännyt monta vuotta tarjouskahveilla, ja nytkin on yli 20 pkt jemmassa. 1 pkt 450-500g kestää noin 10 pv.
lajijasuris
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225144- 254328
- 272461
- 342244
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174