Lauri Thuren kastoi lapseni

Anonyymi-ap

Puolisoni piti hoitaa kaikki kasteeseen liittyvät asiat, mutta hän oli unohtanut kaste kaavakkeen, joten kävin sen nopeasti hakemassa.

Kummit olivat myöhässä ja Lauri Thuren käski minun hankkia heti yksi uusi kummi!
Kaikki vieraat oli kumppanin puolelta joten kävin pyytämässä kumppanin serkkua kummiksi.
Tein sen vasten tahtoisesti ja kumppanin olisi pitänyt tämä asia hoitaa.
Sain kuulla, että joku vanhempi oli sanonut lapsen nimeä sanottaessa myös sukunimen ja siitä hän saa kuulla vieläkin monen vuoden jälkeen!

En sanonut kasteessa lapsen sukunimeä

Kasteen jälkeen olin juttelemassa appivanhempien kanssa ja Thuren tuli hakemaan minut täyttämään kaste kaavake - hän oli hyvin hädissään ja lähdein heti, vaikka puolisoni piti tämäkin asia hoitaa.
Myös toisen perheen äiti oli sakastissa täyttämässä kaste kaavaketatta.
Kirjoitien kaavakkeen täyteen niin nopeasti kuin pystyin.
Annoin sen Lauri Thureenille ja tämä rupesi heti haukkumaan käsialaani!
Pappi Lauri Thruren ja suntio Tapani Aalto rupesivat yhdessä keksimään herjaavia nimiä lapsen nimestä!
Olin todella järkyttynyt ja sitten myös vihainen!
Nimittelin Pastori Thureenia, hänen tekojensa takia

Olen ollut mukana kasteissa Suomessa ja ulkomailla ja myös ns. aikuisten kasteella ja KOSKAAN ei ole mitään tällaista tapahtunut!
Tilaisuuden alussa Lauri Thuren sakastissa ivaten sanoi toisen lapsen isälle! : sinä olet jopa vaihtanut paidan!
Uskomatonta! Noinko tarkkaan pastori Thuren tietää mitä vaatteita joku ihminen pitää päällään!

Jälkeenpäin olen selvitellyt asiaa ja on selvinnyt, että uutta kummia ei olisi tarvittu - todistaja olisi riittänyt ja niitä kirkossa olisi ollut - Kummit tulviat sitten tunnin myöhässä. Tällaista varmasti sattuu useinkin
Pastori kirjoittaa/täyttää kaste kaavakkeen ja vanhemmat vain allekirjoittavat!

Jokunen aika tämän jälkeen Anne Mari Laato (Lauri Thurenin sisko) piti minulle puhuttelun Turun Luther Kirkolla ja korosti miten tärkeä tämä kaste kaavake on - totesin hänelle, että tämä kaavake on meitä ihmisiä varten - tärkeintä on se että Jeesus tunnistaa ja tietää omat lapsensa.
Kaikki tämä kertoo vain siitä miten röyhkeitä ja pöyhkeitä ja omahyväisiä Thurenit ovat!
Olisi luullut, että olisi pyytänyt anteeksi veljensä tekemiä järjettömyyksiä

Turun Lutherkirkolla myös Teologi Tom Holmen herjaten kirosi minua!
En vastannut siihen mitään.
Tuo varmasti liittyy valheisiin jota Thureenit ovat levittäneet
Ihmettelen syvästi Tom Holmen toimintaa, koska tunnemme toisemme jo Martin Serniorinuoret ryhmästä ja olemme vierailleet toistemme kotona.

0

172

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
        Tunteet
        37
        4875
      2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
        Maailman menoa
        498
        1541
      3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
        Maailman menoa
        77
        1080
      4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
        Idän uskonnot
        359
        998
      5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
        Ikävä
        77
        923
      6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
        Maailman menoa
        53
        901
      7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
        Ikävä
        59
        850
      8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
        Ikävä
        228
        804
      9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
        Ikävä
        48
        758
      10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
        Haapavesi
        57
        717
      Aihe