Rintaimettäminen johtaa myöhemmin tupakointiin

Anonyymi-ap

On äärettömän tehokasta ehdollistaa jo alusta asti hakemaan mielihyvää imemällä sitä "sattumalta" natsan tyyppistä nänniä. Tämä on kaikkien porttiteorioiden äiti.
Kansa on tämän aina tiennyt ja toivottavasti päättäjätkin vielä joskus tulevat ymmärtämään tämän rintaimettämisen todella synkän puolen mistä ei ole vielä julkisesti avoimesti puhuttu.

7

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No nyt tuli kyllä niin huuhaata kuin olla voi.
      Etkö parempaa keksinyt ?

• Anonyymi

Tutkimuksissa on todettu asiayhteys keuhkosyövän ja tupakoinnin vaikutuksesta elinikään.
        Nikotinisti kuolee n 61 vuotiaana omasta halustaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tutkimuksissa on todettu asiayhteys keuhkosyövän ja tupakoinnin vaikutuksesta elinikään.
        Nikotinisti kuolee n 61 vuotiaana omasta halustaan.

Minä oon 63v ja tupakoinu 45 vuotta,en vielä hengästy lenkillä 8km kävelyllä.

• Anonyymi

Ilmeisesti korvikkeen juottaminen tuttipullosta altistaa huumeiden käyttöön sillä tuttipullon tutti on isompi joka sattumalta on marisätkän kokoluokkaa.

• Anonyymi

Jo kivikaudella oli mielenterveysongelmia kun ei ollut tupakkatuotteita imettämisen jatkoksi. Tämä ongelma tiedettiin jo silloin muttei ollut tekniikkaa tehdä tehtaita joissa tupakkatuotteita olisi valmistettu. Toki amerikan mantereella oli keksitty piipput mutta niitäkin oli vähän ja piippua kierrätettiin. Ongelmaksi tuossa muodostui tautien leviäminen, varsinkin kun tiedostettiin ettei terveyskeskuksia laitteineen vielä ole. Myöhemmin ymmärrettiin alkoholin eli tuliliemen desinfioiva vaikutus joten sitä sitten käytettiin tautien estämiseen niin että alkoholismista tuli intiaaneille kansantauti joka edelleen on paha ongelma. AA kerhojen synty siis juontaa amerikan intiaaneihin joista ko järjestö levisi ympäri maapallon.

• Anonyymi

Jo kivikauden aikaan on ihmiset varmasti poltelleet tupakan tyyppisiä " savukkeita ".
        Käärineet jotakin puruja jonkin kasvin lehtiin, ym.
        Myöskin alkoholia on takuulla ollut erilaisissa kasveissa, tms.
        Tupakka ja alkoholi on tosi vanhoja " paheita ".
        Ihminen on hyvin kekseliäs useimmiten, etenkin jos kyseessä on tarve turruttaa päänsä, yritys saada huolet väistymään.

• Anonyymi

Eihän tuossa viestissä ole mitään mielekästä: Kaikkihan me ollaan saatu rintaimettämisestä mahdollisuus kasvaa pulloruokintaan ja vauvaruokiin.

Meillä oli suurperhe. Enää neljä jälellä. Nuorinkin jo 75v. Kato on käynyt, mutta se on luonnonlaki. Heikommat sortuu elontiellä.

Itse vammauduin kotihoitoasiakkaaksi. Sairauksia on monia. Pääsen vielä käymään lähikaupassa omin avuin.
      Toivon pääseväni ensi vuoden talveksi iän myötä vanhusten palvelutaloon.
      Puulämmitys on tässä heikointa lenkkiä edustamassa omaa pärjäämistäni.
      kalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6885
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2652
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      35
      2063
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2033
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1942
    Aihe