Metsästäjien kannalta tuo on erittäin huono juttu.

Anonyymi-ap

https://www.karjalainen.fi/paikalliset/8151151

Jos metsästysrikokset kasvaa se tietää yhä huonompaa mainetta metsästäjille ja juurikin rehelliset metsästäjät siitä kärsii.
Rikollinen metsästys nakertaa koko metsästysharrastusta.

75

683

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

On asioita missä ihmisillä menee kuppi nurin mikäli heitä kiusataan asialla johon olisi selkeä laillinen hallinta keino olemassa. Esimerkiksi kannanhoidollinen metsästys. Metsästys on ainoa keino pitää suurpedot niin ihmisarkoina kuin kannat kurissa. Se mikä näiden vihervasemmistolaisten metsästys vastaisten anarkistien suusta jää yleensä sanomatta, niin esimerkiksi ilves ja karhukanta on viimeisen kahdenkymmenen vuoden aikana tuplaantunut tarkoin säädellyn kannanhoidollisen metsästyksen aikana.
      Joten puheet metsästäjien "tahallaan sukupuuttoon tapetuista" suurpedoista on pelkkää anarkiaa ja tarkoituksellista disinformaatiota.
      Myös susikanta on moninkertaistunut kahden vuosikymmenen aikana, mutta koska sudella käydään tietoista metsästys vastaista politiikkaa valehtelee susikantaa niin Luke kuten kaikki hörhö luontojärjestötkin.
      Lain rikkomiseen kukaan ei kannusta, mutta on oletettavaa että sellainen lisääntyy kun niin karja kuten koiravahingot arkipäiväistyvät. Kohta ihmisuhritkin.
      Ei liene vihervasemmistolle ongelma, sillä hehän julkisesti kehottavat kansalaistottelemattomuuteen kuten kansanedustajiensakin suulla eivät näe kaupoista varasteluakaan rikollisuutena.

• Anonyymi

Metsästäjät kusee tässä asiassa omaan kenkäänsä ja hyvä niin sillä metsästys pitää ajaa Suomessa alas. Korkeintaan hirvenmetsästys sallittava mutta sekin tiukan kontrollin alle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Metsästäjät kusee tässä asiassa omaan kenkäänsä ja hyvä niin sillä metsästys pitää ajaa Suomessa alas. Korkeintaan hirvenmetsästys sallittava mutta sekin tiukan kontrollin alle.

Kiva kun mainitsit 'ajaa'.

Aseet kaappiin ja hirvikaadot autoilla.

Ullatusarpa saattaa kopsahtaa kenelle tahansa mobilistille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä maassa suurin ongelma on metsästyksen vastustajat ja vasta sen jälkeen suurpedot. Itse te omille nilkoillenne ksette, kun yritätte valehdella tosiasioita kansalle.😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä maassa suurin ongelma on metsästyksen vastustajat ja vasta sen jälkeen suurpedot. Itse te omille nilkoillenne ksette, kun yritätte valehdella tosiasioita kansalle.😂

Mikäs ongelma muka on metsästyksen vastustajat?
        Hehän ajaa omaa asiaansa ja jos metsästykseen saadaan uusia lakeja niin metsästäjät ei voi muuta kun noudattaa niitä säädettyjä lakeja.
        Metsästäjät itse sahaavat oksaa jolla istuvat.
        Syyttäjä itseänne ongelmista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs ongelma muka on metsästyksen vastustajat?
        Hehän ajaa omaa asiaansa ja jos metsästykseen saadaan uusia lakeja niin metsästäjät ei voi muuta kun noudattaa niitä säädettyjä lakeja.
        Metsästäjät itse sahaavat oksaa jolla istuvat.
        Syyttäjä itseänne ongelmista.

Mitäs uusia lakeja metsästyksen vastustajat saavat suomen eniten lailla säädeltyyn harrastukseen metsästykseen? Teidän lakinne tiedetään ja se on vain kaiken metsästyksen lopettaminen missä ette ikinä onnistu vaikka kuinka itkisit metsästys palstalla asiaa loppuelämäsi. 😂
        Ulinanne täällä vain paljastaa kuinka typerästä sakista metsästyksen vastustajissa on kyse ja sekin, että ette pysy omalla palstallanne vaan trollaatte metsästys palstaa ikäänkuin saisitte sillä jotain aikaan. 😂

• Anonyymi

Minä 60 luvulta asti metsästäneenä olen kyllä sitä mieltä, että metsästyksessä tehdään jatkuvasti rikoksia. Ammutaan lintuja tienpäälle, ajatetaan lainvastaisesti hirviä tutkakoirilla ja ammutaan ne helposti auton vierestä ja ammutaan ylimääräisiä hirviä. Nyt on dx:n kaltaiset rikostentukijat ja hölmöt metsästyksenvastustajat molemmat väärässä. Voisitte mennä vastustajiin tinkaamaan äärimielipiteittenne kanssa ja antaa rehellisten metsästäjien keskustella asiallisesti keskenään.

• Anonyymi

Metsästäjä ei levitä täällä kaltaistasi disinformaatiota meistä metsästäjistä saati perusteetta syyttele kaikkia rikollisiksi, joten kyllä metsästyksen vastustajat on sinulle edelleen se oikea paikka eikä metsästys palstan trollaus. Kuvitteletkin vielä hölmö, että muka metsästäjänä esiintymisesi menisi noilla kommenteillasi läpi. 😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Metsästäjä ei levitä täällä kaltaistasi disinformaatiota meistä metsästäjistä saati perusteetta syyttele kaikkia rikollisiksi, joten kyllä metsästyksen vastustajat on sinulle edelleen se oikea paikka eikä metsästys palstan trollaus. Kuvitteletkin vielä hölmö, että muka metsästäjänä esiintymisesi menisi noilla kommenteillasi läpi. 😂😂

Minä olen metsästänyt ikäni, samaten isäni, isoisäni jne....
        Käytän tutkakoiraa, ammun mistä ammun kunhan vaan saan helposti saalista, kaikki nykyajan huipputekniikka on käytössä. Turha on vastustajan minua moralisouda, näin tänä päivänä metsästetään. Lihaa pakkaseen vaan läjäpäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytän tutkakoiraa, ammun mistä ammun kunhan vaan saan helposti saalista, kaikki nykyajan huipputekniikka on käytössä. Turha on vastustajan minua moralisouda, näin tänä päivänä metsästetään. Lihaa pakkaseen vaan läjäpäin.

Trolli!

• Anonyymi

Ja minä myös!

• Anonyymi

Saat taas tukea metsästys vastaiseen uikutukseesi itseltäsi? 😂🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trolli!

Mikäs trolli minä muka oon? Käykö kateeksi kun mulla metsästys onnistuu? Ei tarvi liiemmälti kaupasta lihoja ostella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs trolli minä muka oon? Käykö kateeksi kun mulla metsästys onnistuu? Ei tarvi liiemmälti kaupasta lihoja ostella.

Kuvittelet taas, että metsästäjänä esiintyminen öyhötyksisinesi menisi läpi 😅😅. Kaikkihan tuon öyhötyksesi tajuaa, mustamaalaat metsästäjiä 😂😂
        Sinä olet trolli ja öyhötyksinesi pyrit mustamaalaamaan meidän metsästäijen maineen.
        😂🤣 Mutta niin kauan kuin öyhötyksilläsi mustamamaalaat meitä metsästäjiä niin minusta et pääse eroon🤣🤣 Mitä enemmän mustamaalaat ja ja öyhötöt niin sitä varmememmin pidän huolen siitä, että et enää pysty enemmän mustamaalaamaan metsästäjiä😅🤔🤑🤑😝

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvittelet taas, että metsästäjänä esiintyminen öyhötyksisinesi menisi läpi 😅😅. Kaikkihan tuon öyhötyksesi tajuaa, mustamaalaat metsästäjiä 😂😂
        Sinä olet trolli ja öyhötyksinesi pyrit mustamaalaamaan meidän metsästäijen maineen.
        😂🤣 Mutta niin kauan kuin öyhötyksilläsi mustamamaalaat meitä metsästäjiä niin minusta et pääse eroon🤣🤣 Mitä enemmän mustamaalaat ja ja öyhötöt niin sitä varmememmin pidän huolen siitä, että et enää pysty enemmän mustamaalaamaan metsästäjiä😅🤔🤑🤑😝

Jaha papukaijamaisen metsästyksen vastustajan banni on taas päättynyt, kun trollihyökkäys moninkertaistui yön aikana ja muiden kommenttien toistelu alkoi. 😂
        Johan tässä pari päivää olikin rauhaisaa, vaikka epätoivoisesti yritit saada viestejäsi läpi. 🤭
        Muistatko taas kannustaa metsästyksen vastustaja ystäviäsi joulutrollaamiseen metsästys palstalla? Te vihervasemmistolaisethan vihaatte myös joulua. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas saan riistaa ilman tutkahömpötyksiä ja sekös se näillä tutkahurtta pyytäjillä ottaa päähän. Ymmärrän kyllä etteivät läheskään kaikki omista oikeita erämistaitoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä taas saan riistaa ilman tutkahömpötyksiä ja sekös se näillä tutkahurtta pyytäjillä ottaa päähän. Ymmärrän kyllä etteivät läheskään kaikki omista oikeita erämistaitoja.

Pyydä vaikka katajajousella, mutta sinä et määrittele miten kukakin laillisesti metsästää. Tunnet ilmeisesti itsesi joksikin ylivaltiaaksi joka haluaisi sanella miten kukakin metsästää. Sinun jupinoillasi ei ole tipankaan merkitystä, vaikka jatkaisit seuraavat kaksikymmentä vuotta tällä palstalla itkemistäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyydä vaikka katajajousella, mutta sinä et määrittele miten kukakin laillisesti metsästää. Tunnet ilmeisesti itsesi joksikin ylivaltiaaksi joka haluaisi sanella miten kukakin metsästää. Sinun jupinoillasi ei ole tipankaan merkitystä, vaikka jatkaisit seuraavat kaksikymmentä vuotta tällä palstalla itkemistäsi.

Minä olen ikäni metsästänyt ja minulla on neljä haulikkoa ja kolme hirvikivääriä. Lisäksi koiralla on tutkapanta, sitten on kaksi kelkkaa ja kaksi mönkijää. Älypuhelin on viimestä mallia. Kuulun hirviporukkaan ja kavereilla on yhtä hienot vehkeet kuin minulla. Isäni oli myös metsöstäjä ja isoisäni. Minulla on kolme veljeä ja ne kaikki metsästävät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se äijä älähtää, johon kalikka kalahtaa! Ajavan hirvikoiran käyttöhän on laitonta, jos säkäkorkeus ylittää...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen ikäni metsästänyt ja minulla on neljä haulikkoa ja kolme hirvikivääriä. Lisäksi koiralla on tutkapanta, sitten on kaksi kelkkaa ja kaksi mönkijää. Älypuhelin on viimestä mallia. Kuulun hirviporukkaan ja kavereilla on yhtä hienot vehkeet kuin minulla. Isäni oli myös metsöstäjä ja isoisäni. Minulla on kolme veljeä ja ne kaikki metsästävät.

Joo sinulla onkin Hevosvoimia takanasi. Minulla on vain HEVONEN! ihan omalla Metsästys maillani/ei vuokra.! Ei siinä ole Isiä ja isoisiä tarvittu eikä veljiä. Eikä Hyvä-Veli verkostoa.
        Kasvatus-Äiti sanoikin,ei isästä ole tieto,himosta kyllä.Kasvatuslapsena opettelin itsenäisesti metsästämään,kasvatus-äitin saadessa kuukausi kovausta kunnalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se äijä älähtää, johon kalikka kalahtaa! Ajavan hirvikoiran käyttöhän on laitonta, jos säkäkorkeus ylittää...

Kalikkasi kalahtaa kyllä joka kerta itseesi herra metsästyksen vastustaja. xD
        Häviöllä sinä banneinesi olet tässä metsästäjien trollauskampanjassasi. xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kalikkasi kalahtaa kyllä joka kerta itseesi herra metsästyksen vastustaja. xD
        Häviöllä sinä banneinesi olet tässä metsästäjien trollauskampanjassasi. xD

Minä en metsästäjänä häviä ikinä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä en metsästäjänä häviä ikinä!

Ei metsästäjä häviäkkään, mutta vastustaja kyllä. 😂😉

• Anonyymi

Metsästäjiä Suomessa on hyvin vähän.Metsästyksen harrastajat pilaa maineen koko metsästyksestäNämä Tikkakosken manekiinit tappaa sukupuutoon kaikki eläimet.
      Rikkovat metsästyslakia Hyvä-Veli verkostonsa kautta ,jopa Poliisivoimin porukassa.
      Kylien Metsästysseurat on alistettu,Kylät eivät uskalla,käyttää maan omistajien voimaa purkaa metsästysvuokrasopimuksiaan ja jättää metsästyksen itselleen.

• Anonyymi

Herra äidinkielentaidoton metsästyksen vastustaja unohtaa mainita, että yli 300 000 metsästäjää käsittävä harrastajakuntamme on suurimpia harrastajaryhmiä suomessa. xD
        Missäs määrissä teitä metsästyksen vastustajia mitataan? xD xD

• Anonyymi

Herra äidinkielentaidoton metsästyksen vastustaja taas jatkaa öyhötystään ja metsästäjien mustamaalaamista ja maalittamista 😅😅😅.
        Kaikkihan sen huomaa että et ole oikea metsästäjä, vaan metsästyksen vastustaja, trolli. Niin kauan kuin jatkat öyhöttämistä ja metsästäjien mustamaalaamista, niin minä olen kiusanasi🤣🤣.
        Joten lopeta jo öyhötys, trollaaminen ja metsästäjien mustamaalaaminen. Mitä saat öyhöttämisestä ja mustamaalaamisesta?😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herra äidinkielentaidoton metsästyksen vastustaja taas jatkaa öyhötystään ja metsästäjien mustamaalaamista ja maalittamista 😅😅😅.
        Kaikkihan sen huomaa että et ole oikea metsästäjä, vaan metsästyksen vastustaja, trolli. Niin kauan kuin jatkat öyhöttämistä ja metsästäjien mustamaalaamista, niin minä olen kiusanasi🤣🤣.
        Joten lopeta jo öyhötys, trollaaminen ja metsästäjien mustamaalaaminen. Mitä saat öyhöttämisestä ja mustamaalaamisesta?😂😂

Lopeta öyhöttäminen ja rehellisten metsästäjien mollaaminen ja trolliksi haukkuminen.

• Anonyymi

Saiko herra metsästyksen vastustaja taas itsestään parhaimman tuen metsästys vastaisille kommenteilleen? 😂
        Ja ylläolevalle kommenttieni toistajalle kiitos ettei tarvinut itse tuota litanjaa kirjoittaa.👍

• Anonyymi

Ja metsästyksen vastustaja on uskottelevinaan, että metsästäjät täällä haukkuvat toisiaan ja harrastustaan. 😂🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja metsästyksen vastustaja on uskottelevinaan, että metsästäjät täällä haukkuvat toisiaan ja harrastustaan. 😂🤭

Sitähän sinä juuri täällä teet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitähän sinä juuri täällä teet.

Et edelleenkään herra metsästyksen vastustaja löydä täältä ensimmäistäkään kommenttiani missä haukkuisin metsästäjiä. xD
        Vtuttaako? xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et edelleenkään herra metsästyksen vastustaja löydä täältä ensimmäistäkään kommenttiani missä haukkuisin metsästäjiä. xD
        Vtuttaako? xD

Taitaa itseäsi #ituttaa ja rankasti! Meitä ei #ituta vaan suorastaan nautimme tästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaa itseäsi #ituttaa ja rankasti! Meitä ei #ituta vaan suorastaan nautimme tästä.

Kyllähän se on täällä huomattu kuinka metsästyksen vastustajana nautit tämän palstan trollaamisesta, kun et saa vastustajissa kavereita. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllähän se on täällä huomattu kuinka metsästyksen vastustajana nautit tämän palstan trollaamisesta, kun et saa vastustajissa kavereita. 😂

Märinäsi jatkuu, näköjään toistenkin toimesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Märinäsi jatkuu, näköjään toistenkin toimesta.

Vai kenenkö "märinä" se jatkuukaan? 😂 Minähän en trollaa tätä palstaa toisin kuin sinä metsästys vastaisuudessasi ja uhriudut kun saat nenillesi. 🤭

• Anonyymi

Nenilleenhän tuo märisijä näkyy jatkuvasti saavan jota en ihmettele yhtään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nenilleenhän tuo märisijä näkyy jatkuvasti saavan jota en ihmettele yhtään.

Keneltä? Sinulta vai? xD
        Miltä tuntuu keskustella itsesi kanssa herra metsästyksen vastustaja? xD

• Anonyymi

👶👶👶👶

• Anonyymi

Uliuliuli xD
        Alkaako herra metsästyksen vastustajaa vtuttamaan, kun et saa enää rauhassa mustamaalata metsästäjiä? xD
        Etkä edelleenkään löydä ainoatakaan kommenttiani missä kävisin itseni kanssa keskustelua, mutta tuossa toisessa ketjussa aloititkin varsinaisen monologiketjun itsesi kanssa herra omien toimiensa projisoija. xD

• Anonyymi

😂😂 Sinun metsästys vastaisia trollejasihan on koko etusivu täynnä, joten eipä niiden löytyminen tuota tuskaa kenellekään herra massatrollaava vastustaja. 😂
        Hyvin projisoit omaa käytöstäsi, kun et koskaan pysty todistamaan syytöksiäsi minua kohtaan todeksi. 🤭

• Anonyymi

Kommentoi itselleen herra metsästyksen vastustaja joka kuvittelee edelleen, että metsästäjäksi tekeytymisesi menisi täällä muka vielä jollekin läpi samalla, kun ylläpidät metästäjien mustamaalaamis ja perusteetta syyllistämis kampanjaasi. xD
        Näkyy olleen taas helsinkiyksiössä yksinäinen joulu, kun on ollut aikaa taas tyypilliseen yötrollaamiseesi reppana. xD xD

• Anonyymi

Ja jatkaa kommentointia henkilö jonka ainoa elämän tehtävä on trollata metsästys palstaa oman metsästäjä vihansa purkuun. xD

• Anonyymi

Missäs muualla te vajaa älyiset metsästyksen vastustajat muuten asuisittekaan, kun ette muualla toimeen tulisi. xD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missäs muualla te vajaa älyiset metsästyksen vastustajat muuten asuisittekaan, kun ette muualla toimeen tulisi. xD

Älä vertaa helsinkiläisiä maalaistolloihiin eihän sinne ole sivistys viellä tullut perille ja sen kyllä huomaa hesassa milloin maalaistollo tulee kaupunkiin 😆😆😆😆😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on töitä miten takapajulassa 😆😆😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on töitä miten takapajulassa 😆😆😆

Saattaa siellä töitä olla, mutta ettehän te vihervasemmistolaiset metsästyksen vastustajat töitä tee. 😂
        Kiitos kysymästä yrityksessäni töitä riittää runsaasti. 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saattaa siellä töitä olla, mutta ettehän te vihervasemmistolaiset metsästyksen vastustajat töitä tee. 😂
        Kiitos kysymästä yrityksessäni töitä riittää runsaasti. 👍

Oletko metsäalan aliurakoitsija jotenkin tuntuu tutulta tuo sinun kehuskelu 🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi

Herra metsästyksen vastustaja miettikööt omia puheitaan samoin kuin kohtelet ideologisia vastustajiasi. 😂Ne mustanaamio metsästysrikolliset on aina sinun päässäsi, mutta kukaan muu ei tiedä missä. 😂🤭

• Anonyymi

Eli syytät myös yhden juoppokuskin takia koko autoilevaa yhteiskuntaa metsästys vastaisella logiikallasi? 😂🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli syytät myös yhden juoppokuskin takia koko autoilevaa yhteiskuntaa metsästys vastaisella logiikallasi? 😂🤭

Etkö märisijä metsästyksen vastustaja dx kykene vastaamaan tuolle edelliselle, missä käytettiin lupia väärin. Pyydämme todisteita puolustaessasi vääryyttä.

• Anonyymi

Kommentoi metsästyksen vastustaja joka itse kääntää susien aiheuttaman uhan autoihin ja hörhöihin. 😂😂
        Herra kaksinaismoralisti vastustaja ei pärjää trolleissaan. 😂🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö märisijä metsästyksen vastustaja dx kykene vastaamaan tuolle edelliselle, missä käytettiin lupia väärin. Pyydämme todisteita puolustaessasi vääryyttä.

Lapissa ethän ole lukenut tai kuullut mitään sepä yllätys🙈🙈🙈🙈🙈🤣🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole dx joka kirjoittaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole dx joka kirjoittaa

Metsästäjät tänä vuonna voitti kirkaasti metsästyksen vastustajat rikkomukkomuksissa luontoa kohtaan salametsästystä oli eninten 🎂🎂🎂🎂🙌🙌🙌🙌🙌

• Anonyymi

Kommentoi metsästyksen vastainen kaksinaismoralisti. 😂Etkö parempaan pysty trolleinesi? 😂🤭

• Anonyymi

Ei sinun öyhöttämisesi minun itsetunnolle käy. 😂 Itsestäsi sinä vain pellen kuvan annat sekä muistakin vastustajista. 🤭

• Anonyymi

Herra äidinkielentaidoton oman toimintansa projisoija ja muiden kommenttien toistelija näyttää pahiten ottavan hittiä tässä metsästys palstan trollaamisessasi missä saat kunnolla turpiisi metsästäjiltä. 😂
        Sitä saat mitä tilaat niin kauan, kun älyät poistua ja pysyä siellä metsästyksen vastustajissasi. 🤭

• Anonyymi

No mitä se kertoo sinusta? Et sekä osaa lukea, että ymmärrä lukemaasi siitä että metsästyksen vastustajat on toisaalla ja metsästys palsta tämä mihin vastustamis trollisi eivät kuulu. xD
        Itsestäsihän sinä vain typerän teet. xD

• Anonyymi

Sinullahan se "luku häiriö" on, kun kysyt samaa asiaa vuosi toisensa jälkeen etkä ymmärrä mitä sinulle vastaan. xD

• Anonyymi

Ettehän te metsästyksen vastustajat saisi edes lupiakaan aseisiin, kun suhtautumisenne suomen lakiin on vähättelevä. Jopa kansanedustajanne vasemmistopuolueissa kannustavat kansalaistottelemattomuuteen ja varastamisiin. xD
        Sivistymättömät metsästyksen vastustajat loistavat poissaolollaan myös puolustusvoimista ja ovat yliedustettuina sivareissa. xD

• Anonyymi

Tutkitusti se luvaton mutka on enemmistönä muilla kuin sellaisilla joilla on aseisiin viralliset luvat eli teillä vihervasemmistolaisilla katuräyhääjillä helsingissä. 😂 Et pääse tutkimustuloksia pakoon, vaikka kuinka itkisit metsästys vastaisuuttasi täällä. 🤭

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ettehän te metsästyksen vastustajat saisi edes lupiakaan aseisiin, kun suhtautumisenne suomen lakiin on vähättelevä. Jopa kansanedustajanne vasemmistopuolueissa kannustavat kansalaistottelemattomuuteen ja varastamisiin. xD
        Sivistymättömät metsästyksen vastustajat loistavat poissaolollaan myös puolustusvoimista ja ovat yliedustettuina sivareissa. xD

Oletko tilasto nikkari vai muuten vaan paskanpuhuja🙌🙌🙌🙌🙌🙌

• Anonyymi

Ette kai te pärjääkään muuta kuin lain rikkomisessa eniten. 😂
        Eikö hävetä olla yhteiskunnan roskasakkia? 😂

• Anonyymi

Tuomitset siis kaikki suomen 2.7 miljoonaa autoilijaakin mikäli yksi juoppokuski ajaa kolarin eikö? Näinhän vihervasemmiston yleistämis logiikka toimii. 😂
        Onneksi tavallasi tiedämme, että kaikki vihervasemmistossa ovat huumeiden käyttäjiä ja varastelevat kaupoista. Ok.
        Me metsästäjät kysymme lisäksi mitä herra metsästyksen vastustaja saa metsästys palstan trollaamisesta? 🤭

• Anonyymi

Herra kaksinaismoralisti miettiköön puheitaan . Syyllistäthän sinäkin kaikki metsästäjät yhden mätämunan perusteella. 😂

• Anonyymi

Kukas se täällä pelaakaan kaksoisstandartein? 😉😂

• Anonyymi

"eri sarjasta" 😂 Entistä typerämpi. 😂😂

• Anonyymi

tornion salaakaataja kuningas v koskenranta

Ketjusta on poistettu 79 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5150
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1730
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe