Niin onko se tämä tyyppi joka mollaa kaikkia niitä jotka eivät ole täsmälleen samaa mieltä?
Tämä tyyppi joka ei tekstistä erota onko joku oikeasti metsästävä vai se trolli? Tämä tyyppi joka ei oivalla että pitää tehdä asioita oikeasti että yleensä tietää edes harrastuksen termit? Tämä tyyppi joka ei käsitä että eri tavalla metsästävä ei ole vihollinen?
Onko kellään aavistusta kuka tuo tyyppi on? Teksteistä päätellen sama kirjoittaja aina nimittelee kaikkia vihervasemmistolaiskaupunkilaispiupertäjiksi.
Onko tämä dx-tyyppi...
1
97
Vastaukset
- Anonyymi
Voit katsoa peiliin ja kysyä itseltäsi seuraavat kysymykset:
-Mitä saat siitä elämääsi, että trollaat metsästys palstaa jatkuvasti metsästys vastaisilla öyhötylsilläsi?
-Mikä on saattanut elämäsi sellaiseen tilaan, että metsästys ja metsästäjät ovat sinulle elämääkin suurempaa myrkkyä?
-Kuvitteletko aidosti, että ihmisille menee läpi se että yrität esiintyä täällä metsästäjänä ja samaan aikaan haastat riitaa metsästäjiä kohtaan, mustamaalaat heitä, levität tietoista disinformaatiota heistä, yleistät kaikki metsästäjät rikollisiksi jne?
Kerrot myös esiintyväsi täällä "asiallisena kirjoittajana".
Onko asiallista nostaa etusivulle pelkästään metsästäjiä mustamaalaavia avauksia? Onko asiallista naureskella, että "sinua kiusataan täällä"? Onko asiallista kannustaa joulun alla uusilla avauksillasi metsästyksen vastustajia trollaamaan metsästys palstaa entistä enemmän? Onko asiallista puhua kanssakeskustelijoista alentavaan sävyyn, kun olet ensin herjannut muita jonka jälkeen uhriudut ja itket kuin äitisi helmoissa, kun saat samaa kohtelua takaisin mitä itse tänne kylvät?
Lopuksi. Onko sinun todella vaikeaa ylipäätään olla asiallinen? Myös metsästystä vastustava ja kritisoiva voi kommentoida myös asiallisesti mikäli ylipäätään on saanut edes fiksua kasvatusta osakseen.
Hyvästä syystä kysyttäköön tuhannennen kerran miksi et kritisoi ja valita metsästäjistä sinne kuuluvalla palstalla eli metsästyksen vastustajissa, vaan täällä mikä on vain metsästäjille tarkoitettu palsta?
Vinkki. Kun trollaat ja saat siitä itse nenillesi takaisin, niin yritä kestää se kuin mies. Ja mikäli et kestä, niin lopeta se. Tämä ei edelleenkään ole metsästyksen vastustajien palsta missä saa mustamaalata metsästäjiä 24/7. Eikö se tule selväksi jo kun trolliviestejäsi poistetaan tasaisin välein?
Ps. Kun itsellesi esitit kysymyksen saat varmasti mieleisesi vastauksen hetken päästä takaisin tyyliin "samaa mieltä". xD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465297Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5381835Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748