Sääli että arvot ei kohdannut.
Pidin sinusta
12
1152
Vastaukset
- Anonyymi
Mitkä arvot?
- Anonyymi
Tätäkin olen miettinyt pitkään. Mitään ei voi korjata, jos ei tiedä mitä pitäisi muuttaa.
- Anonyymi
Ei ainakaan empatia
- Anonyymi
Missä kohtaa oli suurimmat erot?
- Anonyymi
It's life, get used of it.
Pettymyksiä tulee, sekä uusia mahdollisuuksia.
Turha tarpoa itsesäälissä.- Anonyymi
Aina löytyy parempia ihmisiä ja vielä parempia työpaikkojakin. Kukaan ei ole korvaamaton kellekään.
- Anonyymi
Minäkin pidin susta ja uskoisin, että tärkeimmät arvot olisi kuitenkin kohdanneet. Vaikka juon välillä alkoholia enkä ole uskossa, siitä olisi voinut jotain silti tulla. Kaikkea parasta sulle ihana ihminen 💚
- Anonyymi
Ei ne taustat tee minusta uskovaa.
- Anonyymi
Ei kohdannut ei.
Olet laiska ja itsekeskeinen.- Anonyymi
Mitä helvettiä. 😳😐 Ei, vaan epävarma ja näemmä syystä kun on niin kauhean ryöpytyksen kohteena. Jatkuvasti.
Miten kehtaat sanoa minua laiskaksi ja millä perusteella?
Motivaationi on jo ehtinyt kadota ja mikään ei ole enää pelastettavissa valitettavasti.. Ehtii ote karata valitettavasti... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä helvettiä. 😳😐 Ei, vaan epävarma ja näemmä syystä kun on niin kauhean ryöpytyksen kohteena. Jatkuvasti.
Miten kehtaat sanoa minua laiskaksi ja millä perusteella?
Motivaationi on jo ehtinyt kadota ja mikään ei ole enää pelastettavissa valitettavasti.. Ehtii ote karata valitettavasti...Jep kun roikutetaan tuolleen... Tietäjät itse tietää ketä hirressä pitää.
- Anonyymi
Vastaat johonkin joulukuun vanhaan juttuun. Hölmö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447276
- 324038
- 573565
- 483082
- 172786
- 372258
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482246- 432228
- 162226
- 482209