Virossa; jolla on läheisempi muistikuva Venäjän vallan alla olemisesta maksaa puolustusveroa. Sota tulee varmasti ja ehdotan että maksetaan 1% maanpuolustusveroa kaikista tuloista ja siten että KAIKKI MAKSAVAT ei vain köyhät. Minä olen syntynyt niin lähellä sodan loppumista ja muistan hyvin ne ajat jolloin mitään ei ollut ja kuinka yhteiskunta sitten alkoi parantua pikkuhiljaa. Haluan sellaisen veron joka menee suoraan puolustusvoimien budjettiin eikä sitä pääse ahneet koskemaan. Toivon että nuoret ymmärtävät tämän veron tarpeellisuuden vaikka ovat eläneet vapaassa maassa, mutta se voi loppua ellei puolustukseen löydy riittävästi varoja.
Maanpuolustusvero
3
218
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä köyhät on keksineet, että he osallistuisivat muuhun kuin kulutukseen ja valitukseen?
- Anonyymi
En tiedä verosta,mutta voisivat avata tilin mihin halukkaat ja siihen vapaehtoiseen maksuun kykenevät voisivat halutessaan lahjoittaa jonku summan mikä sopivalta tuntuu.
Uskoisin , että halukkaita riittäisi.
Itse voisin muutaman satasen laittaa jos sellainen tili olisi. - Anonyymi
Ekana hommassa mättää se, että valtiolla on vain 1 budjetti. Veroja ei voi korvamerkitä tiettyyn asiaan vaan valtiolla on tuloja ja menoja.
Toisekseen sota on vapaaehtoista ja vaatii molempien osapuolien halun sotia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447256
- 324028
- 563549
- 463062
- 172786
- 372258
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482236- 432228
- 162226
- 462191