Linja-auto tööttää, kiilaa ja meinaa ajaa päälle SUOJATIELLÄ rautatien laiturin lippuautomaatin vieressä.
CNC-685 Sello
6
125
Vastaukset
- Anonyymi
Huokaussss....
Tämä saittihan se on paras paikka, lähettää bussiyhtiölle reklamaatio.... huokausten huokaus......- Anonyymi
Hyvä että kirjoitit edes tänne. Saitko osumaa tai tuliko muita vahinkoja. Jos niin poliisille
- Anonyymi
Tuo aivan sama CNC-685 bussi on ahdistellut ja kiilaillut minua useampaankin kertaan Sellon päättärillä. En tiedä onko aina sama kuski, sillä en ole jäänyt asiaa selvittelemään, koska olen aina päässyt ajoissa pakenemaan alta pois.
- Anonyymi
CNC
- Anonyymi
Tuo CN tarkoittaa diblomaattikilpiä. Ei voi kukaan virkamies mennä sellaiseen bussiin puhalluttamaan ketään.
- Anonyymi
Ihan varmasti. Täälläkin linja-auto JKC-279 meinasi ajaa jonkun yli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728