Yaris vei käsittämättömät 7,13 l/100 km TM käyttötestissä

Anonyymi-ap

57

491

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tommonen nakkikoppi on liian janoinen?

    • Anonyymi

      Mulla 2.0 nelikko talvella 6,5 sataselle eikä ole höpöhöpöhöpöhöpöhöpö hybridi.hiiiiiiiiiiiiiiiiii

      • Anonyymi

        Dieseleissä on aina pienempi kulutus kuin bensakoneissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dieseleissä on aina pienempi kulutus kuin bensakoneissa.

        Miksi hemmetissä tämän hintaisia hybridi-kotteroita sitten edes tehdään. Tuohon hintaan keulalle saataisiin yhtä tehokas diesel-patakin ja kulutus olisi jotain 4 litran paikkeilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi hemmetissä tämän hintaisia hybridi-kotteroita sitten edes tehdään. Tuohon hintaan keulalle saataisiin yhtä tehokas diesel-patakin ja kulutus olisi jotain 4 litran paikkeilla.

        Koska EU:n propaganda.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi hemmetissä tämän hintaisia hybridi-kotteroita sitten edes tehdään. Tuohon hintaan keulalle saataisiin yhtä tehokas diesel-patakin ja kulutus olisi jotain 4 litran paikkeilla.

        Turhaa hapatusta tuollaiset höpöhyrpiidit! Akusta painaa kuin synti ja tosielämässä käytännön kulutus karkaa hävyttömiin lukemiin. Sen lisäksi ihan turhia huoltokuluja: kalliiksi tulee jos/kun akusto simahtaa tai ottaa osumaa tiesuolasta.

        Työmatka-autona Fiesta van, kuluttaa tankkauksista mitattuna just sen 4 litraa sadalla. Rekisteröity pakuksi eli mitättömät verot. Ajaminen on oikeasti halpaa eikä tuollakaan jalkoihin jää. Ei oo takapenkkejä mutta Yariksen kokoluokan autoissa takapenkeille ei mahdu muuta kun terveisiä niin mitäpä niillä tekee? Ihan turhaa painolastia! Keloapinat ja EU saa rummuttaa dieseleille täyskieltoa, minä ajan dieselillä kielloista ja kateellisten ulinasta huolimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Dieseleissä on aina pienempi kulutus kuin bensakoneissa.

        Mulla on bensa toyota apina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on bensa toyota apina.

        Onnea valitsemallasi tiellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on bensa toyota apina.

        Kai tiesit että ufotkin käy dieselillä?


    • Anonyymi

      Toyota on niin nolo ja valehtelee kulutukset, mutta vaarit eivät välitä kertoa ettei nolous paljastu.

      • Anonyymi

        Olet vain nolo poika. Olethan?


    • Anonyymi

      Harmitaa tuo tojon menestys muaki

      • Anonyymi

        Menestys? Testissä ei meinattu millään saada ajettua vaadittuja kilometrejä kun kukaan toimittajista ei halunnut kyseisellä autolla ajaa! On se menestys!


    • Anonyymi

      Täytyy olla päässä vikaa, jos tuollaisista maksaa 30000 euroa.

      • Anonyymi

        Niin ne sanoo et hullu saa olla mutta ei tyhmä!
        Kumpi ostaa Tojon en tiedä?!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ne sanoo et hullu saa olla mutta ei tyhmä!
        Kumpi ostaa Tojon en tiedä?!?

        Luulisi jo sukulaisten viheltävän pelin poikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulisi jo sukulaisten viheltävän pelin poikki.

        Haittaakse Toyotan ylivoimaisuus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haittaakse Toyotan ylivoimaisuus?

        Ylivoima missä? Myyntiluvut eivät tee niistä laatuautoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haittaakse Toyotan ylivoimaisuus?

        Miksi maailman rikkaimmat ihmiset eivät ajele Toyotilla?


    • Anonyymi

      Yaris vei käsittämättömät 3,8 l/100 km TM 60 000 km käyttötestissä

      • Anonyymi

        Lukema katsottu tietenkin ajotietokoneesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lukema katsottu tietenkin ajotietokoneesta.

        Eikös TM mittaa virallisesti?


    • Anonyymi

      Naapuri kirosi bensa Yariksen kulutuksen, kuulemma 7,5 litraa sadalle maantiellä ja kone huutaa hulluna. Setä oli tottunut Yaris dieselin pieneen kulutukseen ja nyt naama on niin sitruunan syöneen näköinen.

      • Anonyymi

        Yaris, kulutus korkeintaan jopa 3,8 litraa sataselle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yaris, kulutus korkeintaan jopa 3,8 litraa sataselle!

        PFFFFFFFFF!!! Tuo on vain viherpesulla kaunisteltu kulutus paperilla. Karu todellisuus nyt vaan on sen kaks kertaa enemmän kuin tehdas lupaa.


    • Anonyymi

      Kesäautona on 3.0 V6 moottorinen Jaguar joka vie matka-ajossa 7,5 litraa sadalla. Karua että puolta kevyempi Yaris kuluttaa saman! Kiljuuko noi Yarpat jotain 4000 rpm satasen vauhdissa vai mistä tommonen kulutus johtuu!?

      • Anonyymi

        Kuinka viittit ajaa matka-ajoa korkeintaan 40 km/h?
        Kolmen litran jaguuari taitaa olla oikeestaan mondeo, aika nolo kopio, hihiii!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka viittit ajaa matka-ajoa korkeintaan 40 km/h?
        Kolmen litran jaguuari taitaa olla oikeestaan mondeo, aika nolo kopio, hihiii!

        Hihii, kateus iski lujaa Teron sieluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka viittit ajaa matka-ajoa korkeintaan 40 km/h?
        Kolmen litran jaguuari taitaa olla oikeestaan mondeo, aika nolo kopio, hihiii!

        Oikeilla jäljillä olet, koeteltu Fordin tekniikka jyllää S-typen konehuoneessa. Ja moottorin varaosissa mm. öljynsuodatinpaketissa lukee monesti Fordin logo, sen kanssa pitää vaan elää 😁.

        Tuo kulutuslukema on 100-110 km/h matkavauhdissa ja tankkauksista mitattu. Myönnettäköön että remmiahdettu 4.2 V8 on päiväunissa ja XJS:n V12 siintää kaukana sateenkaaren päässä, mutta tuo Fordin talousmoottori saa toistaiseksi riittää tässä kommunisessa autoverotusjärjestelmässä. On vieläpä helppohoitoinen ja yksinkertainen laite, ihan niinkuin Toyotatkin oli aikanaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oikeilla jäljillä olet, koeteltu Fordin tekniikka jyllää S-typen konehuoneessa. Ja moottorin varaosissa mm. öljynsuodatinpaketissa lukee monesti Fordin logo, sen kanssa pitää vaan elää 😁.

        Tuo kulutuslukema on 100-110 km/h matkavauhdissa ja tankkauksista mitattu. Myönnettäköön että remmiahdettu 4.2 V8 on päiväunissa ja XJS:n V12 siintää kaukana sateenkaaren päässä, mutta tuo Fordin talousmoottori saa toistaiseksi riittää tässä kommunisessa autoverotusjärjestelmässä. On vieläpä helppohoitoinen ja yksinkertainen laite, ihan niinkuin Toyotatkin oli aikanaan.

        Laiska, kuluttaa ja huutaa foordin v6, eikä juuri kestä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laiska, kuluttaa ja huutaa foordin v6, eikä juuri kestä mitään.

        Jälleen iski kateus lujaa Tojo-Teron pieneen sieluun. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihii, kateus iski lujaa Teron sieluun.

        X-type perustui mondeon tekniikkaan ja S-type malliin mitä ei Suomeen ole tuotu.
        Mutta mitäpä siitä. Mondeo oli hyvä auto ajoltaan.

        Perustuuhan se AUdikin volkkarin tekniikkaan. Yhdessä vaiheessa SAAB, Fiat ja Opel jako tekniikan ja alustan. Ford ja Volvo. Bemari, Pösö ja Citikka moottorin jne...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        X-type perustui mondeon tekniikkaan ja S-type malliin mitä ei Suomeen ole tuotu.
        Mutta mitäpä siitä. Mondeo oli hyvä auto ajoltaan.

        Perustuuhan se AUdikin volkkarin tekniikkaan. Yhdessä vaiheessa SAAB, Fiat ja Opel jako tekniikan ja alustan. Ford ja Volvo. Bemari, Pösö ja Citikka moottorin jne...

        Kyl mullekin kelpais brittiläinen eleganssi yhdistettynä Mondeon tarkkaan ajettavuuteen. Vielä kun olis Toyotan luotettava tekniikka niin täydellinen paketti olis kasassa. Jagge 2JZ:lla olis aika gangsteri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyl mullekin kelpais brittiläinen eleganssi yhdistettynä Mondeon tarkkaan ajettavuuteen. Vielä kun olis Toyotan luotettava tekniikka niin täydellinen paketti olis kasassa. Jagge 2JZ:lla olis aika gangsteri.

        Juu, joku jaguar vuodelta 2006 ja foordin v6 voi hyvää päiväää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, joku jaguar vuodelta 2006 ja foordin v6 voi hyvää päiväää.

        Mielummin 20 vuotta vanha kissalogolla koristeltu Mondeo ku mikään viherpesulla koristeltu hyrpiidi-Tojotin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, joku jaguar vuodelta 2006 ja foordin v6 voi hyvää päiväää.

        Kyä tää vaan on niin huvittavaa: joku Mooseksen aikanen Voortin V6 herättää julmetusti kateutta 🤣 No mitäpä muutakaan täältä wokkipannu-palstalta voi odottaa 😁


      • Anonyymi

        Hyväkuntoinen Skoda Fabia 08 . 1.2 bensa. 51 kw tehoinen
        Sain ostaa halvalla pikku vikaisena.
        Nyt ajellut noin puoli vuotta sillä. Ennen oli Volvo S 60 2.4 ilman turboa joka pitkällä lomareissulla
        vei toissa kesänä keskimäärin 6.6 L/100 km.

        Skodalla ajoin viime kesänä hyvillä 185/65/15 kesärenkailla ja hiukan korotetuilla paineilla
        lähes 2000 km
        Keskikulutus 7.8 L niillä osuuksilla joilla sai ajaa 100 tai yli.kone kiertää pitkästi yli 3500 kierrosta satasen vauhdissa.
        Joskus lähialueella missä on 50-80 nopeuksia olen joskus hetkellisesti päässyt jopa 5.9-6.2 L/100 kulutuksiin.
        Eli tosiasia et noi ei oo mitään bensapihejä tiellä mut ehkä kaupungissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        X-type perustui mondeon tekniikkaan ja S-type malliin mitä ei Suomeen ole tuotu.
        Mutta mitäpä siitä. Mondeo oli hyvä auto ajoltaan.

        Perustuuhan se AUdikin volkkarin tekniikkaan. Yhdessä vaiheessa SAAB, Fiat ja Opel jako tekniikan ja alustan. Ford ja Volvo. Bemari, Pösö ja Citikka moottorin jne...

        Joissain mondeoissa alusta ja melkein koko korikin sama kuin V 70 volvossa.
        Sanotaankin et Halpa volvo


    • Anonyymi

      Tosiasia on se, että omistamistani pikkukotteroista pienimmän tosielämän kulutuslukeman antoi 1995 vuosimallin Fiat Uno. Jotain 3,8 litraa satasella. parhaimmiillän ja 5,5 litraa huonoimmillaan, eli talvista kaupunkiajaoa.
      Tavaraakin tuohon mahtui penkit kaadettuna enmmän kuin Yarikseen. Toki suorituskyky oli maltillinen....

      • Anonyymi

        Aikoinaan omistin Toyota Corona 1.6 1968
        Tein siihen perusteellisen rempan koneeseen
        Rajoituksia noudatellen sen ikäiseksi autoksi minusta kohtuullinen
        kulutus. mitattiin näin. Tankki tyhjäksi ja 10 litraa tankkiin. Maantieajoa niin kauan kuin sillä pääsi muutaman kilometrin yli 160 meni. ton mukaan jotain lienee näiun arvaamalla 6.5-6.7 L/100


    • Anonyymi

      Jos siinä oli väärät säädöt ja oli jäänyt 1000Km öljynvaihto tekemättä?

    • Anonyymi

      Jos Yaris kuluttaa yli 7 litraa sadalla niin sitä on ajettu kuin Tojotaa: eli jätetty määräaikaishuollot tekemättä koska johan se vaari vainaakin kuolinvuoteellaan sano notta TOIIIJJOTA KESSTÄÄ!!!

    • Anonyymi

      Toyota on persoonallinen valinta. Tai sitten ei. Nolo se ainakin on.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kun tuon käyttötestin lukee, niin paljastuu että Yaris oli testin aikana kaikkien aikojen taloudellisin polttomoottorilla kulkenut auto. 7,13 litran kulutuskin toteutui testin aikana - se oli korkein mitattu kulutus Saksan autobaanoilla.

      • Anonyymi

        Hyundai i20 1.0 turbo kulutti vain 6,4 litraa sadalla Sakemannien autobahnoilla. Jättää ton Yariksen kauas taakseen myös suorituskyvyssä. Tehtaan lupaama huippunopeus Hynylle n. 185 km/h mutta käytännössä pääsi 210:n pintaan. Ja kulki kuin juna raiteillaan. Kilpaileva vuokraamo tarjosi samassa kokoluokassa hybridi-Yarista reilusti kalliimpaan hintaan, onneks en sieltä vuokrannut.


    • Anonyymi

      TM, Toyota Yaris Hybrid, se itselataava, kaikkien aikojen pienin mitattu kulutus 60 000 km kestotestissä.

    • Anonyymi

      Kaikki mopo moottorit kuluttaa paljon. pitää huudattaa että jaksaa liikkua. se vie soppaa

      • Anonyymi

        Litran turboa ei tarvii huudattaa. Satasen vauhdissa vain reilu 2000 rpm ja työntö on väkevää jo 1500 rpm lähtien. Täyskaasukiihdytyksessä pitää ennemminkin tökkiä rattiläpsyttimistä isompaa vaihdetta tupaan siinä 5000 rpm kieppeillä, jotta kone pysyy parhaalla vääntöalueella. Kulutus pyörii 120 km/h vauhdissa alle 6 litran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Litran turboa ei tarvii huudattaa. Satasen vauhdissa vain reilu 2000 rpm ja työntö on väkevää jo 1500 rpm lähtien. Täyskaasukiihdytyksessä pitää ennemminkin tökkiä rattiläpsyttimistä isompaa vaihdetta tupaan siinä 5000 rpm kieppeillä, jotta kone pysyy parhaalla vääntöalueella. Kulutus pyörii 120 km/h vauhdissa alle 6 litran.

        Konekin kestää miltei 50000km.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Konekin kestää miltei 50000km.

        Niin niin, kuutiotuumathan ne tekee autosta Auton. Mikäs sen parempi kuin 5 litran mylly ja kaikki 140 hevosvoimaa. Kestää isältä pojalle ja kuluttaakin vain 15-20 litraa sadalla. Sweet home Alabama vaan sullekin!


    • Anonyymi

      Yariksen kulutuksen vaihtelu on varmaankin yksin suurimmista johtuen koneen heikosta tehosta. Meillä pääsee 4 kulutukseen kun vaimo körryttelee tuota tasaista mutkatietä 40km suuntaansa ilman mitään pysähdyksiä ja valoja nopeudella 65km/h. Kun mennään motarille kahdestaan ja tavaraa mukana niin kulutusta ei saa millään alle seiskan. Heti jos vauhtia massaa tulee mukaan niin kulutus ampaisee muita enemmän ylöspäin. Toinen Yariksen ongelma on korjausten hinnat. Huolto halpaa kuin saippua kuten muissakin mutta korjaaminen onkin sitten ihan eri levelillä.

      • Anonyymi

        Jäi mainitsematta et Toyota saa työntää sen relaxturvansa sellaiseen paikkaan mihin valo ei paista.


    • Anonyymi

      Kulutuksen suuri vaihtelu on merkki edistyneestä energiatehokkuudesta! Pienetkin ajovastukset ja ilman lämpötilamuutokset näkyvät kulutuksessa kun voimalinja on energiatehokasta.

    • Anonyymi

      Yarishan on vitsien äiti autona, mutta sitä ei kuski tajua ja hankkivat sen jopa jollain sopimuksella ja vie avaimet myyjälle kun se on maksettu?....
      Hybridissä on painava akusto joka kuluttaa polttoainetta/ renkaita enemmän eli totaalinen vitsi kyseessä.
      Ajonautinto mukaan lukien ollaan jo kaukana ihmisyydestä! Hei sen saa punaisena joten menestys taatua....

      • Anonyymi

        Muaki risoo tohjon menestys niin maan penteleesti.


    • Anonyymi

      1500:n Samara vei reilu 6 litraa sadalla mutta oli nyky-Yarppaa selvästi tilavampi. Melutasossakaan ei mainittavaa eroa. Näin se kehitys kehittyy: autot kasvaa painoa ja bensaa kuluu enemmän vaikka mitä tehdas lupailee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenta ihana

      Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6973
    2. Hei rakas...

      Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3938
    3. Ei tämä etene ikinä

      Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3320
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

      Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2929
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

      Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2706
    6. Toiveikas vai toivoton

      torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

      Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

      Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2143
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

      Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

      Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2010
    Aihe