Joululaatikot

Anonyymi-ap

Kyllä Prismasta ostetaan paljon valmiita joululaatikoita. Itsekkin ostin.
Ei paha hintakaan. Mut tietysti itse tehty on aina itse tehtyä ja parempaa. Mut sähkökin on aika kallista
Sitten piti ostaa suklaalevy, mut oli yli 4€ Fazerin sininen. Kyllä oli kallis. Ja kaikki muukin suklaa on hirveen kallista

10

276

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Taitaa Marabou suklaa olla nyt vähän halvempi vaihtoehto. Ihan hyvää sekin.

• Anonyymi

Suklaalevyt kannattaa tarjouksista hankkia kuten kahveetkin mutta jouluna moni aika hövelisti kaikkea ostelee mutta nuukaillaan taas kun arki alkaa.

• Anonyymi

Sähkö on sentään aikas marginaalinen kustannus, kun sitä kuluu laatikoiden paistossa ehkä 1-2 kWh. Omalla sähkönhinnalla tekisi 10-20 snt, eikä kai sentään kellään ole kymmenien senttien sopimusta.

Sama kokemus, että muut kuin kaupasta ostetut parempia struktuurin ja voimakkaamman maun takia . Saarioisten on minusta parasta vaihtoehto kaupassa.

lajijasuris

• Anonyymi

Sitä vaan ihmettelen että kun ihmisillä on kärryt kukkupäillään ruokaa niin mihin ne sen kans joutuu. Luulevat et ruoka kaupasta loppuu

• Anonyymi

Ihmisillä on tapana syödä aivan liikaa jouluna, pula-ajan peruja kun kerran vuodessa sai mahansa täyteen. Itse ainakin syön ihan yhtä maltillisesti ja terveys edellä kuin aina ennenkin, eikä ole keski-iän lähentyessä painoa tullut lisää sitten nuoruuden urheiluvuosien. Järki käteen tämänkin kanssa.

• Anonyymi

Pitääkin huomenillalla mennä S-markettiin etsimään punalaputettuja laatikoita. Jos ei ole, niin Joulun jälkeen sitten lienee? Kinkkua en osta, mutta saattaa Balkaninmakkaraa pötkö eksyä ostoskoriin.

• Anonyymi

Niinpä, ei jouluna sen enempää kuulu syödä kun muullosinkaan. Sit valitetaan joulun jälkeen et kaikki rahat meni.
      Makkaroita en osta ollenkaan. Metwursti olis hyvää mut se on niin rasvasta ja sit närästää.
      Joulupuurookaan ei viitsi keittää koska riisi on muuttunut huonoksi siitä ei tuu enää hyvää puuroo

• Anonyymi

Se on just näin. HK kyllä tekee aika vähärasvaista meetwurstia mutta on turhan kallista, ja mä en ole tainnut just tuota maistaakaan. Viimeksi Snellmannia mutta kun kevytversiossakin rasvaa 25%, ei oikein nappaa.

lajijasuris

• Anonyymi

Kyllä oli Prismassa joululimppuja. En oo varmaan ikinä nähnyt siellä niin paljon limppuja. Mahtaako ne kaikki mennä. Kyllä sit ihmettelen. Laatikot ihan kukkupäällään

• Anonyymi

Tapaninpäivänä sitten hakeen alesta niinku montaa muutakin ne kellä kaapeissa tilaa tai pakastin. Tota leipää ei varmaan saa pakastaa uudelleen. Lukee siis pussissa, ja aina ollut näin mitä nyt muistan. Siis ollut pakkasessa ja se on varmaan pakko, kun sesonkituote ja hurja menekki. Tuskin se leipä syömäkelvottomaksi maultaan ja rakenteeltaan muuttuu vaikka uudelleen pakastaa.

lajijasuris

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5164
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4348
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2461
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2244
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1587
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1521
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1247
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe