Sä ehkä ihmettelet mun varovaisuutta. Sun pitäisi tietää, että mua on aiemmin hipelöinyt useampikin työkaveri vanhoissa työpaikoissa. Niistä oon oppinut varomaan miehiä. Nää on kaikki tullut mulle yllätyksenä, en oo ollut kiinnostunut heistä.
Oon varovainen
4
975
Vastaukset
- Anonyymi
Niinhän sä sanoit että on huonoja kokemuksia. Mutta muistatko mitä minä lupasin ?
- Anonyymi
Nää jutut menee entistä naurettavammiks, huh, mua ei oo ainakaan kukaan hipelöinyt koskaan töissä, kaikkein lähimmäksi on uskaltanut sinä, en laita tunnisteita, alan kattoo jotain telkkarista. Lopettakaa jo toi pelleily ja esittäminen, alkakaa elää. Öitä.
- Anonyymi
Mut eikö se siten olekkaa. Kiihottavaa mitäs sitten kun nainen on kiimainen niin onko sitten ok vai onko sillonkin nainen ärripurri
- Anonyymi
Jos nainen kiihottuu niin se on hyvä sitten. Varmaan tuo varovainen lähestyminen oli hyvä juttu. A-tikkaille joku päivä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467505
- 334133
- 573655
- 503160
- 172836
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons532409- 542348
- 402299
- 432278
- 162256