Piti tulla oikein tänne kertomaan, kun niin hämmästynyt olen vieläkin.
Ystävärouvan kanssa olimme viikko sitten Sastamalassa tuon Naomi ennustajan luona, se on meillä ollut jo pitkään perinteenä, että tässä joulun aikoihin käymme.
Tulin siinä sitten maininneeksi, että minulla on nyt ensimmäinen joulu ilman joulukuusta.
Jäin leskeksi muutamia vuosia sitten, ja nyt on poika tulossa vasta Tapanina perheensä kanssa käymään.
Lonkka ollut huonona on ollut ylimääräisiä menoja enkä pääse kunnolla liikkumaan.
Eilen sitten ovikello soi, ja mitä tavatonta sentään, Naomi siinä seisoi ovella hauska vaaleanpunainen joulutonttulakki päässään kuusen kanssa, ja kysyi että mihinkäs laitetaan?
Ihmeissäni kysyin että ei voi olla totta, että oliko varta vasten lähtenyt minulle tuomaan?
Sanoi oli joulukukkatilauksia ollut toimittamassa. Tiesi tulla tyköni kun on käynyt luonani toissavuonna omenapuita leikkaamassa.
Auttoi vielä laittamaan kuusen kuusenjalkaan, ja sain siihen jo koristeetkin laitettua, kovin kaunis on.
Mitään ei ottanut maksuksi, sanoi että pitäähän se kuusi olla ja että se on joululahja. Voi tavatonta miten hyvä joulumieli minulle tuli.
Enkeli on.
Anonyymi-ap
3
201
Vastaukset
- Anonyymi
On kyllä tosi kultaisesti tehty.
Itse olen yleensä hankkinut kauppareissulla, niitä onneksi kauppojen edustalla myynnissä ja on ollut ihan hyviäkin, mutta tämä minkä nyt hankin, vaikuttaisi alkaa hyvin pian varistaa neulasia.- Anonyymi
Huomannut saman. Vaikka laittaa vettä niin varistaa.
- Anonyymi
Joulumieltä parhaimmillaan, hänestä kyllä huokuu sellainen todellinen lämpö ja empatia ja välittäminen. Otan silloin tällöin ajan ja hyvin ovat nappiin menneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254348
- 272461
- 342244
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174