Jännää huomata että ystävät ja sukulaiset ei enää mitään pidä yhteyksiä

Anonyymi-ap

Kun minulta loppui rahat. Kun olin töissä laitoin sukulaisille rahaa. Nyt kun tietävät että en pysty niin ei heistä kuulu.

16

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sama juttu. Minulla on kyllä pätäkkää mutta olen liian tarkka niistä. Ja kun ystävät tai pitäisikö mieluummin sanoa tutut ei huvita useinkaan nähdä koska jos baariin niin menee tilanne heiltä loppuvat rahat ennen minua ja sitten tarjoa yks.aikoinaan tuota harrastin mutta lopetin sen touhun pärjätköön jokainen omillaan.

• Anonyymi

Tilannetta voi hieman korjata sillä, että pohtii sitä mitä syö. Alelaarit ja sesonkituotteet tai elintarvikkeen ilmaantuminen myyntiin kampanjaluontoisesti voivat aiheuttaa sen, että laadukaskin elintarvike lähestyy köyhän käytettävissä olevaa hintatasoa.
      Ja sitä kautta iloisempi mieli voi vallata ihmisen mukanaan, kun on terveellistä normaalia elintarviketta.

• Anonyymi

Niinhän se tapaa olla monen kohdalla , maailmasta puuttuu empatia tänään kokonaan. Se joka jää yksin unohdetaan kun ei ole enää rahallista hyötyä .
      Muistan äitini joka osteli sukulaisille ja lapsen lapsilleen kalliita tavaroita , kukaan heistä ei käynyt koskaan häntä tervehtimässä , yksin kuolikin kun en ehtinyt ajoissa perille kun soitettiin, oli hieman matkaa hoitokotiin sieltä missä minä asun
      .siis kehoitus kaikille älkää syyttäkö rahaa ja lahjoja toisille kun rahat loppuu niin loppuu ” ystävyyskin ”

• Anonyymi

On oikein ottaa reilusti etäisyyttä sellaisiin ihmisiin, jotka pitävät yhteyttä
      vain silloin kun tarvitsevat rahaa lainaksi tai autokyytiä jonnekin.
      Muissa tilanteissa ei ole "aikaa jutella" eikä pitää yhteyttä.

• Anonyymi

Olen samaa mieltä. Jos rahan takia kaveraavat, ihan sama, pitäkööt tunkkinsa.

• Anonyymi

Onneksi eivät pidä yhteyttä. Sukulaiset ovat suoraan saatanasta.

• Anonyymi

Hyvä. Erittäin hyvin sanottu. Toivottavasti eivät pidä yhteyttä koskaan. Kun ei ole tullut kutsuja ristiäisiinkään niin en mene edes hautajaisiin.

• Anonyymi

Eihän sellainen mitään ystävyyttä ole jos rahan takia vaan yhteyksiä pitää.Joku mummu tai pappa voi lapsen lapsilleen antaa toki vaikka jouluna.

• Anonyymi

Tosi ikävää. Ikävää että raha sanelee monen elämää enemmän tai vähemmän. Tuollaiset ihmiset eivät ole ystäviä, joten et varmasti paljon menetä jos yrität vaan uhohtaa heidät, etkä itsekkään enää ole yhteyksissä.
      Ihmiset heitetään pois elämästä kun heillä ei ole mitään annettavaa enää, heitä käytetään vain hyväksi.
      Sinulle on varmasti odottamassa uusia hyviä ystäviä, kun elät omaa elmää etkä mieti entisiä asioita. Hyvät ihmiset joutuvat aina pettymään, he ovat ystäviä silloin kun menee hyvin. Ystävä ei ole sellainen.

Muista että sinulla on jo kaikki mitä tarvit, uudet ystävät on plussaa aina, mutta mieti tarkkaan ketä haluat ystäviksi. Kaikki ei ole sitä.

• Anonyymi

On ihan yleistä nykyään tuo, mistä aloittaja kirjoittaa.
      Niin kauan ollaan ystävää ja väleissä ylipäätään, kun toisesta hyötyy jotenkin.
      Mutta heti kun se loppuu, niin loppuu kaikki muukin.
      Ja jos itse kun tarvitset joskus jotain, apua tm, niin ei onnistu. Ilmaiseksi ainakaan.
      Aika kaksinaamaisia ihmiset nykyään.

• Anonyymi

Jos on nälkä niin on ruokajonoja, joista voi hakea annoksiin tarvikkeita. Niitä voi löytää googlailemalla. Pesiminen on oma juttunsa, mutta jokainen tietää mitä tekee. Syömisen ja pesemisen pyhä kaksiaisuus on pesimisen ikiaiaikainen ongelma. Samoin kuin talven kylmyys, kesän sääski jne.
      Toivottavasti kaikki käy hyvin, eikä elintarvikkeiden virrat katkea liian pitkäksi aikaa.

• Anonyymi

Miten liittyy aloitukseen?

• Anonyymi

Sama henkilö joka kirjoittaa koko ajan alelaarista ja muutenkin,banaanin voi kuoria.

• Anonyymi

Sukulaisten kanssa en missään väleissä,sitä hienompaa kansanosaa lienevät. 2 ystävää säilynyt vuosien varrelta,heille ei materia merkitse,lainaavat rahaa tarpeensa mukaan,maksavat joka sentin oman aikataulunsa mukaan taas takaisin,maitopurkkia arvokkaampi ei kelpaa kaveri jelpiksi heidän arvomaailmassaan

• Anonyymi

Rahalla ei voi ostaa välittämistä. Menit sieltä missä aita on matalin. Veikö työ liikaa voimia ihmissuhteisiin panostamiselta. Olemiselta läsnä sydämestään.

• Anonyymi

Jatkuvan avun ruinaajat ovat karsiutuneet ystäväpiiristä. Eihän sitä kukaan jaksa
      ylläpitää toisen elintasoa keinotekoisesti. Sellainen on parasta, että autetaan toinen toisiaan ja välillä saadaan siitä palkkio tai joku yllätys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5214
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4378
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2501
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2008
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1607
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1267
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1184
    Aihe