Kun minulta loppui rahat. Kun olin töissä laitoin sukulaisille rahaa. Nyt kun tietävät että en pysty niin ei heistä kuulu.
Jännää huomata että ystävät ja sukulaiset ei enää mitään pidä yhteyksiä
16
289
Vastaukset
- Anonyymi
Sama juttu. Minulla on kyllä pätäkkää mutta olen liian tarkka niistä. Ja kun ystävät tai pitäisikö mieluummin sanoa tutut ei huvita useinkaan nähdä koska jos baariin niin menee tilanne heiltä loppuvat rahat ennen minua ja sitten tarjoa yks.aikoinaan tuota harrastin mutta lopetin sen touhun pärjätköön jokainen omillaan.
- Anonyymi
Tilannetta voi hieman korjata sillä, että pohtii sitä mitä syö. Alelaarit ja sesonkituotteet tai elintarvikkeen ilmaantuminen myyntiin kampanjaluontoisesti voivat aiheuttaa sen, että laadukaskin elintarvike lähestyy köyhän käytettävissä olevaa hintatasoa.
Ja sitä kautta iloisempi mieli voi vallata ihmisen mukanaan, kun on terveellistä normaalia elintarviketta. - Anonyymi
Niinhän se tapaa olla monen kohdalla , maailmasta puuttuu empatia tänään kokonaan. Se joka jää yksin unohdetaan kun ei ole enää rahallista hyötyä .
Muistan äitini joka osteli sukulaisille ja lapsen lapsilleen kalliita tavaroita , kukaan heistä ei käynyt koskaan häntä tervehtimässä , yksin kuolikin kun en ehtinyt ajoissa perille kun soitettiin, oli hieman matkaa hoitokotiin sieltä missä minä asun
.siis kehoitus kaikille älkää syyttäkö rahaa ja lahjoja toisille kun rahat loppuu niin loppuu ” ystävyyskin ” - Anonyymi
On oikein ottaa reilusti etäisyyttä sellaisiin ihmisiin, jotka pitävät yhteyttä
vain silloin kun tarvitsevat rahaa lainaksi tai autokyytiä jonnekin.
Muissa tilanteissa ei ole "aikaa jutella" eikä pitää yhteyttä.- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Jos rahan takia kaveraavat, ihan sama, pitäkööt tunkkinsa.
- Anonyymi
Onneksi eivät pidä yhteyttä. Sukulaiset ovat suoraan saatanasta.
- Anonyymi
Hyvä. Erittäin hyvin sanottu. Toivottavasti eivät pidä yhteyttä koskaan. Kun ei ole tullut kutsuja ristiäisiinkään niin en mene edes hautajaisiin.
- Anonyymi
Eihän sellainen mitään ystävyyttä ole jos rahan takia vaan yhteyksiä pitää.Joku mummu tai pappa voi lapsen lapsilleen antaa toki vaikka jouluna.
- Anonyymi
Tosi ikävää. Ikävää että raha sanelee monen elämää enemmän tai vähemmän. Tuollaiset ihmiset eivät ole ystäviä, joten et varmasti paljon menetä jos yrität vaan uhohtaa heidät, etkä itsekkään enää ole yhteyksissä.
Ihmiset heitetään pois elämästä kun heillä ei ole mitään annettavaa enää, heitä käytetään vain hyväksi.
Sinulle on varmasti odottamassa uusia hyviä ystäviä, kun elät omaa elmää etkä mieti entisiä asioita. Hyvät ihmiset joutuvat aina pettymään, he ovat ystäviä silloin kun menee hyvin. Ystävä ei ole sellainen.
Muista että sinulla on jo kaikki mitä tarvit, uudet ystävät on plussaa aina, mutta mieti tarkkaan ketä haluat ystäviksi. Kaikki ei ole sitä. - Anonyymi
On ihan yleistä nykyään tuo, mistä aloittaja kirjoittaa.
Niin kauan ollaan ystävää ja väleissä ylipäätään, kun toisesta hyötyy jotenkin.
Mutta heti kun se loppuu, niin loppuu kaikki muukin.
Ja jos itse kun tarvitset joskus jotain, apua tm, niin ei onnistu. Ilmaiseksi ainakaan.
Aika kaksinaamaisia ihmiset nykyään. - Anonyymi
Jos on nälkä niin on ruokajonoja, joista voi hakea annoksiin tarvikkeita. Niitä voi löytää googlailemalla. Pesiminen on oma juttunsa, mutta jokainen tietää mitä tekee. Syömisen ja pesemisen pyhä kaksiaisuus on pesimisen ikiaiaikainen ongelma. Samoin kuin talven kylmyys, kesän sääski jne.
Toivottavasti kaikki käy hyvin, eikä elintarvikkeiden virrat katkea liian pitkäksi aikaa.- Anonyymi
Miten liittyy aloitukseen?
- Anonyymi
Sama henkilö joka kirjoittaa koko ajan alelaarista ja muutenkin,banaanin voi kuoria.
- Anonyymi
Sukulaisten kanssa en missään väleissä,sitä hienompaa kansanosaa lienevät. 2 ystävää säilynyt vuosien varrelta,heille ei materia merkitse,lainaavat rahaa tarpeensa mukaan,maksavat joka sentin oman aikataulunsa mukaan taas takaisin,maitopurkkia arvokkaampi ei kelpaa kaveri jelpiksi heidän arvomaailmassaan
- Anonyymi
Rahalla ei voi ostaa välittämistä. Menit sieltä missä aita on matalin. Veikö työ liikaa voimia ihmissuhteisiin panostamiselta. Olemiselta läsnä sydämestään.
- Anonyymi
Jatkuvan avun ruinaajat ovat karsiutuneet ystäväpiiristä. Eihän sitä kukaan jaksa
ylläpitää toisen elintasoa keinotekoisesti. Sellainen on parasta, että autetaan toinen toisiaan ja välillä saadaan siitä palkkio tai joku yllätys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254378
- 272501
- 342264
- 372008
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184