Ahkera urakoitsija tämä Peltoniemi. Auraamaan ei lähdetä ennenkuin sade loppuu ja sittenkin mielellään arkena ja virka-aikana. Tulee muuten kalliiksi.
Ahkera auramies
15
687
Vastaukset
- Anonyymi
Viisas pääsee vähemällä 😎
- Anonyymi
Kyllä yksityinen urakoitsija pitää koneen vaikka jatkuvasti liikenteessä, jos vain maksaja löytyy.
- Anonyymi
Taitaa olla kaavateilläkin joku lumiraja minkä jälkeen lähdetään oli pyhä tai arki. Yö tai päivä. Se tuskin on 10 cm tai yli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa olla kaavateilläkin joku lumiraja minkä jälkeen lähdetään oli pyhä tai arki. Yö tai päivä. Se tuskin on 10 cm tai yli.
Kyllä työn tilaaja asettaa rajat milloin lähdetään liikenteeseen, Myös viikonpäivillä voi olla merkitystä.
- Anonyymi
Loppupelissä turha lähtiä ollenkaan auraamaan. Kesä sulattaa lumet
- Anonyymi
No mutta tuohan on normaalia kun yksityinen urakoitsija toimii...parasta vaan tottua siihen mitä halvimpaan hintaan tehdään.
- Anonyymi
Laskun maksajan pitää reklamoida asiallisesti jos on aihetta.
Rahaliikennesanktio on paras keino myös auraushommissa. Samoin laatupisteytys jatkossa, jos sellaisia huonoja piirteitä meinaa olla asiakkaan kannalta haitalle asti.
- Anonyymi
Ei taida Peltoniemen Kone hoitaa kyläteiden aurausta tänätalvena vaan jotkut muut urakoitsijat.
- Anonyymi
Sama se kyläteille. Sielä on niin vähän liikennettä muutenkin. Kaavatiet ovat ongelmallisia koska ne polantuu nopeasti.
- Anonyymi
Eikö se halvin olekaan paras?!
Nyt olen kyllä pettynyt!- Anonyymi
Enimmäkseen on. Asiakkaiden taso myös vaihtelee. Riittävän hullulle ei kelpaa/ riitä mikään. Se on kuultu ja nähty. ( ent. Rajamies, poliisi tai kansakoulun opettaja jne) Kun heidän autoriteettikäsitys on sairaasti vääristynt työssään. Lasten, juoppojen ja muiden poloisten kaitseminen työkseen voi kilahtaa kalloon.
Nämä on sitten eläkkeelle jäätyään " taitavia" vittuilemaan hyvällekin linkokuskille, varsinkin aamuyöstä, kun pitäisi olla nukkumassa.
- Anonyymi
Auramies auraa sen verran mitä on tilattu ja maksettu. Lähtisitkö itse auraamaan ilmaiseksi?
- Anonyymi
Näin se on. Osalla ihmisistä se on vaikea ymmärtää. Aina tehdään tarkat sopimukset urakoitsijan ja tilaajan välillä, koskee tuntityötä tai kokonaisurakkaa. Tilaaja määrittelee laatutason ja urakoitsija sen mukaan hinnan.
- Anonyymi
Olisko kilpailija tehny tämän aloituksen 😏
- Anonyymi
Eihän nyt ole luntakaan kuin muuan sentti, tyhjää valitatte.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717