Onko Callio Pyhäjärvi kaivoksen omistaja???

Anonyymi-ap

Teknavi "Suomalaisyritys Callio Pyhäjärvi on Nokian mukaan varhaisen vaiheen RXRM -asiakas .Callio Pyhäjärvi tarjoaa 1445metrin syvyyteen ulottuvaa kaivosta toimintaympäristöksi tutkimuksille ja tuotekehitykselle etätoiminnalle ja koulutukselle kaivosalan tarpeisiin" Löytyy Callion sivustolta.

14

418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Missä on kerrottu että Callio omistaa kaivoksen? Voihan tiloja tarjota muutenkin, kuten vuokraamalla vuokrasuhteella hallitsemiaan tiloja. Ymmärrätkö?

• Anonyymi

Entäpä sitten kun kaivos sulkee ovensa muutaman kuukauden kuluttua.Pitääkö kaivosyhtiö silloinkin huolta kaivoksesta??Tuossahan tähdätään pitkäaikaiseen toimintaan.

• Anonyymi

Sepänpoika omistaa

• Anonyymi

Miksi Callio ja sen juoksupojat tarvitsee joka käänteesee kunnanturvaa ja euroja?

Olisiko jo aika pärjätä poikien omillaan? Yli 2 miljoonan liikevaihtoo pitää pyörittää kunnantilien joukossa. Ja johtajakin kunnan työajalla? Mikä bisnes se tuommoinen?

• Anonyymi

Keskustavasemmisto, omintakeisen paikallisen verorahapesulan rummuttajat.
        Käyttäytyvät polleina sjoitusosakkaina, antavat , eivät suinkaan omistaan, vaan meidän veroista isännäksi luiskahtaneelle rengille omia vapauksia.

Kyllä kulisseissa osataan ja etuosingoille pääjehut itsensä tälläävät.

Äänestäjien olisikin ymmärrettävä yksinkertainen roolipelien rakenne,katkaistava turhantekijöiden kölin alta rahan juoksutus.
        Rahoitus kunnan kirjanpitoon, tulokset neljännesvuosittain julki, ja näin estettävä, yrityssalaisuuden taakse taktinen kätkentä, supistettava toimintaedellyksiä, ja vuosikymenniä kustannettu julkinen rahanpesuliiga.

Viekas velanotto ja vedättäjien minä-minä-henki on 365 yötä päivää aktiivisena, kiire on vain pitää yhtä, makso mitä makso.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keskustavasemmisto, omintakeisen paikallisen verorahapesulan rummuttajat.
        Käyttäytyvät polleina sjoitusosakkaina, antavat , eivät suinkaan omistaan, vaan meidän veroista isännäksi luiskahtaneelle rengille omia vapauksia.

Kyllä kulisseissa osataan ja etuosingoille pääjehut itsensä tälläävät.

Äänestäjien olisikin ymmärrettävä yksinkertainen roolipelien rakenne,katkaistava turhantekijöiden kölin alta rahan juoksutus.
        Rahoitus kunnan kirjanpitoon, tulokset neljännesvuosittain julki, ja näin estettävä, yrityssalaisuuden taakse taktinen kätkentä, supistettava toimintaedellyksiä, ja vuosikymenniä kustannettu julkinen rahanpesuliiga.

Viekas velanotto ja vedättäjien minä-minä-henki on 365 yötä päivää aktiivisena, kiire on vain pitää yhtä, makso mitä makso.

Joko se olis Laimi joulurauhan aika? Aamuitkut on märisty tälle päivää ja ainakin kaikki muut rauhoittuu joulun viettoon. Hyvää joulua kaikille!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko se olis Laimi joulurauhan aika? Aamuitkut on märisty tälle päivää ja ainakin kaikki muut rauhoittuu joulun viettoon. Hyvää joulua kaikille!

Meni JÄLLEEN arvauksesi pieleen.Batman sarjaohjelmassa oli Arvuuttaja olitko ehkä sinä.hih hih heko heko

• Anonyymi

Pankaa lappu luukulle, sementtiä sisään, ei synny kytköksiä eikä rahanpesua joka suuntaan.
        Taloudellisesti helpoin taakka.
        Oligarkkipojat temmeltää jokainen tahollaan.

• Anonyymi

On se kumma kun yksi Puuhamaa on itseoikeutettu pyörittämään taloutta kunnankukkarolla! Kaivosuusiot, kvantti, Callio ja näiden lukuisat alayhtiöt ja aputoiminimet?
      Mikään paikallinen elinkeino ei ole saanut moista oikeutta!?
      Eipä ole moisesta veistämöstä vielä lastuja kuntalaisille lennellyt.

Napanuora on katkaistava ja Puuhamaan on alettava itsenäistymään ja juoksupoikien aikuistumaan. Se tarkoittaa että pitää pärjätä jo vuosikymmenten harjoittelun jälkeen omillaan ja kunnan rahat ja työt jätettävä.

• Anonyymi

Sementtiä sisään, uskokaa jo.

• Anonyymi

Eikö ne tutkimus-ja tuotekehitys vehkeet kastu ja mene pihalle , kun pumppuvoimala lorottaa kuutio tolkulla vettä sekunnissa ? Kaivoksen uusiokäytön toteutus on hiukkaskiihdyttimen jälkeen varattu pumppuvoimalalle . Näin on Cepun messias sanonut 🤡🤡🤡

• Anonyymi

Kaivoksen nimissä onkin kehitelty kunnan puolelta todellinen Puuhamaa!
      Hyödyn saajia vaan on muutama. Se on valitettavaa näin joulunakin että pukki ite rohmuaa muutaman luottotontun kanssa kuormasta lahjat!

• Anonyymi

He meillä on nyt Joulu. Älä häiritse meitä, vaikka itse odotatkin Pakkasukon päivää.

• Anonyymi

Sinne tuloo ruoskaluostari

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7645
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4223
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3715
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2876
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2581
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      56
      2427
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51