Olen jo niin alkanut tympääntyä tuohon, kun Androidissa kolmevuotiaalle tulee jatkuvasti jotain *rgasmin opettelusovellusten mainoksia, tuhmien pelien mainoksia, videosovellusten mainoksia joita mainostetaan *eksiin viittaavalla sisällöllä sun muuta. Olen jo vaikka kuinka monesti ilmoittanut kyseiset sovellukset sopimattomiksi mutta silti niiden mainonta kokoajan jatkuu. Eikö niitä tosiaankaan saa mitenkään pois tai näkyykö Applellakin lapsille aikuisisviihdemainoksia jos vaikka puhelimen vaihtaminen auttausi asiaan?
Google Playn pervot mainokset
2
151
Vastaukset
- Anonyymi
Jooja kouluissa on seksuaalikasvatusta ja nyt aikovat vielä päihdekasvatusta . Juoppoi ku ne haluu lapsista . Mun aikana koulus kokeilin monen tytön tavaran kpulus ja oli kivaa
V Ei ollut mittää wokea .- Anonyymi
Seksuaalikasvatuskin on oikeasti laitonta mutta eihän siitä kukaan välitä. Itsekin olin yläasteella hämilläni kun terveystiedon opettaja kertoi, että seuraavaksi opetettava sisältö on laitonta. En rohjennut tehdä rikosilmoitusta sillä ihmetytti se, että hän sanoi olevan laitonta opettaa kyseistä sisältöä mutta opetti silti. Itse en kyllä keskittynyt niihin asioihin tunnilla vaan kuuntelin musiikkia ja piirtelin. Tuli muuten sietämätön olo hyväksikäytöstä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254388
- 282521
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184