kalastuksen valvonnasta

pnieminen

erittäin outoa lukea uutta tällä erää palstaa ja huomata että 3€ tehdään kärpäsestä härkänen; miksei kalastusluvat voi maksaa vaikkapa 5€/vuosi/hlö tai 10€/vuosi/asunto tai mökki. kyllä sillähintaa kannattaa ostaa luvat ja valtion tienata tyhjästä ilmaiseksi rahaa. jos käyn kaikki luvat maksavan sukulaisen kanssa verkoilla, te kalamiehethän pidätte minua suur-rikollisena, naurettavaa, verkotamme pääasiassa 45 ja 50 millisellä näsijärvellä, kyllähän te tiedätte ettei se järvi anna pohjosessa taimenta eikö lohta, 600gr siikaakin tulee siika-aikana max 5kpl/vuosi (kaupassa file 10€/kilo). mitä helvetin järkeä on maksaa 47€ ja verkkomerkit päälle lahnan ja muiden roskakalojen pyynnistä sekä satunnaisesta muutama tunti vuodessa ruhtinaallisella YHDELLÄ vavalla uistelusta joka ei palkitse yhdelläkään eväkkäällä, miettikääpäs tätä. Kalastan ilman yhtäkään lupaa ja en koskaan tälläisella menolla tule harkinneeksikaan maksavani niistä mitään, mm. merkitsemättömien verkkojen 'katoaminen' tulee paljon edullisemmaksi...

3

390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vähäsen

Mitä tekemistä kalastuksen valvonnalla on tuon edellisen kirjoituksesi kanssa?
      Eihän kalastuksenvalvonnalla ole eikä saa olla mitään tekemistä lupien myynnin tai hintojen kanssa!!

• kalaa

mä en ole ostanu koskaan mitään lupia,enkä osta.suosittelen kaikille sala kalastusta,ja jos näätte luvattomia pyydyksiä niin antakaa niitten olla rauhassa,älkääkä ilmotelko poliiseille.siis toisin sanoen älkää olko niin vitun naurettavia ja kateellisia.

• tietää

mitkä pyydykset on luvattomia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7422
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4088
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3635
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3140
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2826
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      52
      2366
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2327
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      43